nedeľa 17. mája 2015

Líčenie + recenzia: Tyrkysová linka Xtreme

Ahoj, kočky!

Vybočenie zo zabehnutých koľají ma baví. Nemusí to byť ani často, ale keď sa to stane, spôsobí to v živote príjemný prievan. Podobné situácie si užívam aj v kozmetickom svete. Z blogu už viete, že experimentov v dekoratívke sa nebojím, hoci svoju neutrálnu rutinu s výraznými perami uprednostňujem. Ale keď ju "rozbije" niečo nečakané, napríklad linka vo výraznej žiarivej farbe, môže sa moja rutina razom zmeniť.

GOSH, XTREME LIQUID GEL EYE LINER, 009 TURQUOISE

S možnosťou otestovať novinku značky Gosh - tekutú linku v sviežom tyrkysovom odtieni u mňa prepukla letná nálada. Pozrite sa na tú farbičku - pripomína hravé morské vlnky a okamžite svojou chladnou trblietavou krásou osvieži deň i vzhľad. Prvákrát som ju použila len ako akcent vo vnútornom kútiku oka, lebo som sa takejto výraznej farby trocha zľakla. Chyba. Keď som ju napokon vyskúšala klasicky pozdĺž rias horného viečka, objavila som svoju novú tvár. Letnú, sviežu, veselú. A vôbec som si nelámala hlavu tým, že by som tú žiaru na viečkach mala stlmiť neutrálnymi perami. Siahla som po ďalšej šťavatej farbe - ružovom lesku s pidi trblietkami. Že sa také líčenie nehodí na bežný deň? To sa teda mýlite. Hodí! Nie síce na vybavovačky v úradoch či ambulanciách, ale na prechádzku po meste alebo drink na mestskej teraske.


Tekuté linky mám vo všeobecnosti veľmi rada a keď chcem byť za upravenú, no nemám čas na tvorivé makeupové kreácie, siaham po linke. Pri nej mám totiž pocit, že líčenie vyzerá neodfláknuto, hoci som mu venovala len pár minútiek. Najradšej mám linky (tekuté) so štetčekovým aplikátorom, s ktorým viem pracovať najrýchlejšie a najprecíznejšie. Mala som aj éru, keď mi vyhovoval pevný hrot, ale teraz žiadnu takú linku nemám. Preto som sa trocha obávala, že sa budem musieť znova učiť pracovať s pevným hrotom. Nie, nie. Xtreme linka má síce aplikátor pevný, ale jeho koniec je mäkký a pekne sa na viečko "uloží". Pracuje sa s ním naozaj jednoducho a rýchlo, sama som bola prekvapená.
009 Turquoise (Na týchto obrázkoch vyzerá linka viac domodra, v skutočnosti jej farba zodpovedá swatchom a líčeniu.)

Výhody linky pri aplikátore nekončia. Aj keď na obale nenájdete zloženie výrobku, z dostupných informácií som sa dozvedela, že linka je vyrobená na báze vody, je bez parabénov a parfumácie, neobsahuje konzervačnú látku IPBC (lodopropynyl butylcarbamate) a zlúčeniny uvoľňujúce formaldehyd. Nebola ani testovaná na zvieratách. Ja som ju pre istotu slušne otestovala na svojich citlivých očiach a môžem vás potešiť, mne nespôsobila žiadne podráždenie ani pri nanášaní, ani pri nosení, ani pri odličovaní. Bála som sa, že práve vysoký obsah pigmentov by mohol moje oči podráždiť, ale nič také sa nekonalo.


Za jednoduché nanášanie môžem poďakovať nielen dobrému aplikátoru, ale aj gélovému zloženiu linky. Po viečku sa pekne kĺže, no pri prvom nanesení nie je dosť výrazná. Aby bola intenzívna tak, ako ju vidíte na fotkách, musím ju naniesť dvakrát. Počas dňa si nevyžaduje žiadne úpravy. Drží a drží. Napriek tomu sa pri jej odličovaní nenatrápim. Test vodeodolnosti som skúšala zatiaľ len na ruke, vodeodolnosť môžem potvrdiť. Pokiaľ si viečko nebudete násilne trieť, linke sa nič nestane.
Obsah: 1,7 ml
Cena: 9 €

Ak zháňate novú linku, možno vás zaujme aj výber odtieňov. Okrem výrazných a bláznivých je v ponuke aj čierna. Neodolala som a vyhľadala osm si swatche aj ostatných odtieňov, pretože už cez obal ma zaujal odtieň 006 Plum - ten by som rada zaradila do svojho kozmetického portfólia a aby im nebolo smutno, prikúpila by som aj 008 Royal Blue.

001 Black, 002 Black Night, 003 Gun Metal, 004 Silver, 005 Bronze, 006 Plum, 007 Lavender, 008 Royal Blue, 009 Turquoise


Aby ste si však nemysleli, že som dnešné líčenie len tak odflákla, prikladám aj foto použitých produktov. (V tej fľaštičke od makeupu Catrice nie je pokazený makeup, to je môj momentálne používaný mix a tá biela časť je BB krém L'Oréal.) Na líčka som použila veľmi malé množstvo lícenky Gosh Giant Blush, ktorú používam denne. V horúcich dňoch budem častejšie siahať po nejakom podklade pod tiene a linky, takže vyťahujem Prime'n refresh (Gosh). Základ na očiach som vytvorila pomocou paletky Naked 3 od Urban Decay, pričom najsvetlejší tieň Strange som použila na celé viečko, pohľad som prehĺbila nanesením komba tieňov Limit a Nooner do ohybu oka a vnútorný kútik som rozžiarila tieňom Dust. Naniesla som dve vrstvy linky Xtreme Eyeliner a vrstvu riasenky YSL. Na obočie som použila ceruzku Catrice, pričom som jeho spodnú časť prežiarila obľúbenou ceruzkou Essence. Poslednou bodkou sú pery v sviežej ružovo-koralovej farbičke Dior.


Ešte raz výsledný look a na dnes sa s vami lúčim. Napíšte mi, či aj vy rady porušujete svoju makeupovú rutinu a čím najradšej.

Pekný deň!

8 komentárov:

  1. No tak ta tyrkysová je prďácká :-) Něco podbného bych brala taky (i když s Color tatto bych to asi zvládla) :-) Jinak zbytek líčení naprosto super, pěkně sedí k tvojí barevnosti :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Zdeni :) Suprová je tá linka, maximálna spokojnosť. S CT máš pravdu, len neviem, či majú takúto tyrkysovú.

      Odstrániť
    2. Ano, mají. Vzpomněla jsem si na ně právě v návaznosti na odstín Turquoise forever.

      Odstrániť
    3. No, jasné, už som si aj ja spomenula, veď ním bola nalíčená aj modelka na prome :)

      Odstrániť
  2. Túto farbu mám doma v tej "starej" verzii a je úplne neprehliadnuteľná :)) Veľmi sa mi páči ako si ju skombinovala s líčkami aj leskom :) Svieže líčenie ako stvorené na leto!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Farba je perfektná, svieža, letná, veselá.
      Samu ma prekvapuje, ako ma toto líčenie baví :))

      Odstrániť
  3. úžasná farba linky, keď najbližšie pôjdem na nákup, určite sa pozriem po nejakej šialenej farbe:)
    Girl Who Is Obsessed.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leto a šialené farby, to je skvelá kombinácia :) A chválim kvalitu tejto linky, je top.

      Odstrániť