sobota 4. apríla 2015

Spotrebované - Marec '15

Ahoj, kočky!

Tento rok sa mi záhadne dobre darí v spotrebúvaní kozmetiky, tak poďme hneď k tým marcovým "spotrebovancom".


V priebehu asi piatich týždňov som minula ďalšiu micelárku L'oréal. Momentálne nemám žiadnu novú v zásobe, pretože mám iné "odličovátko", ale je možné, že sa k svojej obľúbenkyni znova vrátim. Dno dosiahol aj micelárny gél, o ktorom ste si mohli prečítať viac v recenzii, ja len zdôrazním, že vôbec nedráždil moje citlivé oči a aj adekvátne odličoval. Čistiaci krém Lavera som spotrebúvala dosť dlho, pretože som si s ním dala niekoľkomesačnú pauzičku. V poslednom čase ma naozaj nebavil.


Predčasne som sa rozlúčila so spočiatku obľúbeným telovým olejom s prekrásnou vôňou kaktusu a pistácií. Jedného dňa som sa však pozrela na jeho zloženie a nejako ma odradilo od ďalšieho používania. Vzťah lásky a nenávisti som prežila s regeneračným vlasovým sprejom Pantene. Chvíľami mi zaťažoval vlasy, potom ich akoby odľahčoval, takže vôbec neviem, či mi vyhovoval alebo nie. Posledné kvapky som míňala v pozitívnom naladení, tak nech to tak zostane. Vlasová nimbová voda Dr. Hauschka už má svojho nástupcu a je to vodička, ktorá vniesla mnoho nádeje mojim problematickým vláskom. Len si musím dávať pozor na pravidelné používanie. 


V taštičke so spotrebovanými lakmi sa objavili ďalšie dva kúsky - limitkový thermo lak od Essence (ten som si v marci užila dostatočne) a podkladový all in one, tiež od Essence, ktorý veľmi neodporúčam, pretože až takmer na dne som si uvedomila, že je to on, kto skracuje výdrž všetkých ostatných lakov, keďže sa tak rád zlupuje. Po niekoľkých mesiacoch pracovného nasadenia (bol to môj "pracovný" lesk) doslúžil. Lesk, presnejšie Lip Smoother od Catrice, toho vydržal naozaj veľa a stojím si za vyjadrením, že sa o pery stará a robí ich krajšie. Ďalší síce zatiaľ neplánujem kúpiť, ale keby bol aj vo výraznejších farbách, dlho by som neváhala. Tá malá tubička s harmančekom bol nejaký podarúnok, ktorý som jedného dňa objavila v práci. Pochádza od švajčiarskej značky Just a bol super - malé praktické balenie a tá vôňa...


Ešte je tu pár drobností, ako obal od konjac špongijky, ktorú som po odporúčaných troch mesiacoch používania vyhodila (keď sa podarí, kúpim novú), špongijový odlakovač Isana, nepostrádateľné odličovacie tampóniky Ebelin (najlepšie), vzorka parfému Versace (nie môj štýl), orezávač chĺpkov, či štetec na obočie s odstávajúcimi chĺpkami. 


A mne sa zasa ľahšie dýcha...

Pekný deň!

2 komentáre:

  1. Micelární gel L'oréal jsem si nedávno koupila, zatím jsem ho nevyzkoušela, ale fakt mně zajímá, jestli u mně obstojí stejně jako jejich micelárka:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na micelárku L'oréal nedám dopustiť, aj keď verím, že existujú aj lepšie. Micelárny gél si už asi kupovať nebudem, ale neodopriem mu, že pri odličovaní bol mimoriadne šetrný a vôbec nedráždil oči!!! Odličoval dosť dobre, ale to isté dokáže aj jeho sestrička micelárka, takže pre mňa je to tak trocha zbytočná fľaštička v kúpelni :)

      Odstrániť