štvrtok 5. marca 2015

Medveď z ruskej rozprávky

Ahoj, kočky!

Recenziu nejakého pekného rúžu sme tu dávno nemali, no čo by ste povedali, keby tá dnešná bola o jednom rozprávkovom kúsku, pri ktorom neviem, čo sa mi páči viac - farba rúžu, jeho obal, alebo papierové škatuľky, v ktorých boli tieto poklady zabalené.

PAUL & JOE, LIPSTICK 309


Som si istá, že už prvý obrázok vzbudil vašu pozornosť. Ja keď som zistila, že táto značka ponúka možnosť vybrať si unikátny obal rúžu (a nielen rúžu) a doň farebnú náplň z viacerých kolekcií, mala som hneď jasno, že kúpu uskutočním. Mala som jasno aj v tom, ktorý kabátik môj rúžik dostane, lenže bol dlho vypredaný, tak som prestala dúfať, že sa k nemu ešte niekedy dostanem. Našťastie som ponuku obalov pravidelne kontrolovala, preto sa mi pošťastilo stať sa jeho hrdou majiteľkou. Vyhral u mňa medveď z ruskej rozprávky, ako som si ho nazvala, pretože modrobiele pozadie so stromami, kostolíkom a ornamentmi, o medveďovi nehovoriac,  mi Rusko silno evokujú.




Nie je však všetko len o obale, takže vám poviem aj pár slov k obsahu, ktorým som svojho "ruského" krásavca naplnila. Moju pozornosť si získal odtieň č. 309 Picnic z kolekcie Full Pigment. Opäť stačilo len niečo pomenovať "výrazne pigmentovaný" a Aknelka skákala od radosti, že to bude teda farbička. Keď rúžik dorazil, tešila som sa druhýkrát, pretože pri zhliadnutí tej farby mi poskočilo srdce nadšením a nádhernými korálovými vyhliadkami na teplé jarné slnečné dni.




Nesmiete sa preto čudovať, že pri prvom vyskúšaní rúžu na ruku sa mi pigmentácia zdala byť poslabá. Ona vlastne slabá nie je, akurát odtieň pôsobí inak. Inak pôsobí nielen na ruke, ale aj na perách. Nesie v sebe omnoho vyšší podiel ružovej ako som si predstavovala. Našťastie sa mi páči aj takýto naružovelý, ale niekedy mi pripadá nudný a predsa len by si žiadal ešte aspoň kvapku oranžovej, aby splnil moju predstavu o jarnom korálovom rúži.



Konzistenciu má úžasne krémovú a na perách sa nosí naozaj príjemne. Finišuje polomatne, resp. s polomatným leskom, čím si ma opäť získal. Lenže má jednu nepochopiteľnú chybu: zvýrazňuje šupinky. Dokonca až tak, že hoci moje pery vyzerajú vláčne, keď si natriem 309-tku, zrazu sa na nich šupinky objavia. Je to nanič, pretože ak rúž použijem na pery potreté balzamom, vôbec nedrží. Lenže! Objavila som spôsob, ako z neho vyťažiť maximum. Pripadá mi to trocha absurdné, ale stačí naniesť jednu vrstvu rúžu, tú utrieť do servítky (pekne sa tak odstránia akékoľvek šupinky na perách) a rúž naniesť znova. Čuduj sa svete, zrazu je všetko inak - rúž vyzerá krásne, pery sú hladké a vláčne, farba na nich krásne drží niekoľko hodín. Ešteže tak, bola by som nahnevaná, keby mi bol nanič.



Obsah: 3 g
Cena: obal - cca 10 €; náplň - cca 18 € (kupované na www.beautybay.com)

Poznáte značku Paul & Joe? Aké sú vaše skúsenosti s ňou?

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára