utorok 10. februára 2015

NOTD: Pearly Indian Summer

Ahoj, kočky!

Na dnes som vám sľúbila recenziu jedného prekrásneho laku na nechty a s veľkou radosťou vám ho aj ukážem. Objavila som ho pri svojej druhej návšteve predajne Kiko Milano, no rovno vám poviem, že výber medzi ich úžasnými odtieňmi bol skutočne ťažký. Aj teraz mi je do smiechu, keď si predstavím, ako som tam pred tou záplavou farieb stála a chytala raz jeden, raz druhý, raz ikstý lak a nevedela sa rozhodnúť. V časovej tiesni som usúdila, že najviac potrebujem tento:

KIKO, NAIL LACQUER, 497 PEARLY INDIAN SUMMER

Kde mám len s jeho opisom začať. Jeho základná farba je purpurová, fialová, bordová... Neviem. Ťahá sa až kdesi od čiernej, prechádza všetkými odtieňmi tmavej fialovej a končí kdesi na prahu vínovej. Keď otvorím vrchnáčik, hrdlo flakónika je sfarbené domodra a v niektorom uhle je modrá viditeľná aj v laku. Obsahuje zaujímavý a nezvyčajný shimmer v teplej hnedo-bronzovej. Lenže to nie je všetko. Aby toho nebolo málo, rozhodli sa miešači odtieňov pridať do tohto chameleóna dávku drobučkých trblietok - modrých, červených, ružových. Kontrast teplých a studených tónov je v laku vychytaný do posledného detailu a uznajte, vydaril sa.






Kvalitou je lak podľa mňa lepší priemer. Ja ani nehľadám nejakú extra výdrž, skôr mi záleží na tom, aby sa dobre nanášal, aby mal dokonale tvarovaný kvalitný štetček a čo možno najpraktickejšiu hustotu - ani príliš hustý, ani príliš tekutý. V tomto smere mi naozaj vyhovuje, o ostatné by sa mal postarať podkladový lak a nadlak, ale vieme, ako to chodí, kvalita nechtov sa odrazí aj na výdrži a na celkovom výsledku manikúry.




Pohľad na štetček ma potešil - je užší, plochý a dokonale rovno zastrihnutý. Žiadne krivé tvary. 
Obsah: 11 ml
Cena: 2,90 €


Aj keď mám teraz lakovú stopku, obávam sa, že ak sa mi ešte do predajne Kiko podarí vstúpiť, bez laku neodídem. Nechala som tam totiž jeden veľmi lákavý kúsok v nude odtieni so zaujímavým trblietavým shimmerom. A keďže naň stále myslím, nemá zmysel sa trápiť.

Pekný deň!

8 komentárov:

  1. ten je krásny a tie modré trblietky v ňom sú nádherné!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jedinečný, nezvyčajný, krásny.. fialovú milujem, bordovú milujem, aj modrú milujem...a tu je to všetko all in one :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdá sa mi, že pri každom pohľade naň vidím niečo nové - nejaký nový odtieň, nejakú zaujímavú trblietku :)

      Odstrániť
  3. Je dokonalej a úplně chápu, že jsi podlehla tomuto odstínu, taky bych ho hned brala :) Ovšem ten nude o kterém se na konci článku zmiňuješ zní taky dost lákavě ! Doufám, že podlehneš i tomu. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A na tvojich nechtíkoch by to ešte len bola nádhera!
      Romi, ja na ten nude stále myslím a tuším, že ak sa do Kiko ešte niekedy dostanem, bude musieť ísť so mnou :D

      Odstrániť
  4. Farba je naozaj nádherná a tie trblietky/shimmer v ňom ma dostali už úplne. Ešte šťastie, že u nás predajňa Kiko nie je, lebo sa obávam ako by to tam so mnou dopadlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Arvonka, vyšantila by si sa tam. Kiko má nielen obrovský výber odtieňov, ale hlavne má laky niečím ozvláštnené. Je to úžas :)

      Odstrániť