nedeľa 8. februára 2015

Líčenie: Peacocktail

Ahoj, kočky!

Aj keď články publikujem skoro každý deň, záhadne rýchlo mi rastie počet konceptov. A tak sa niektoré veci dostanú k slovu tak trocha po "funuse". Ako napríklad líčenie s tieňom, ktorý svoju najväčšiu slávu zožal koncom minulého roka. Objavil sa vlastne už v jeseni, no ako to chodí, k nám sa dostal až trocha neskôr. Na mysli mám slávny tieň z limitky Feathered Fall od Catrice - Peacocktail.

Veľmi ho popisovať ani netreba. Je tak zvláštny a úchvatný, že sa naň treba predovšetkým pozerať. Už v plastovom obale pôsobí ako chameleón, ale rozhodne neukazuje všetky svoje schopnosti. Tie prídu na rad až pri nanesení na pokožku.


Pozrite sa naň! Tá hra farieb je úžasná. V čokoládovo hnedom základe pláva množstvo zelených trblietok, ktoré sa v ňom hrajú ako sa im zachce. Raz sa skryjú, potom zasa ukážu v celej svojej nádhere. Nikdy s nimi nie je nuda.


Tienik sa v decembri stal jedným z mojich najpoužívanejších a verte mi, dá sa s ním skvele pohrať. V dnešnom líčení som ho použila dvojako - ako efektnú linku a ako trblietavý akcent.
Keď ho nanášam ako linku, na chrbte ruky si trocha tieňa zmiešam s krémovou podkladovou bázou pod očné tiene. Výsledok vidíte na fotke. Mne sa to neskutočne páči.
Na líčenie oka som použila niekoľko odtieňov hnedej z paletky Ruby Rose. Trblietavý akcent vo vonkajšom kútiku sa mi podaril zmiešaním béžovo-zeleného tieňa (v paletke v pravom hornom rohu) a tieňa Peacocktail, ktoré som na viečko len jemne "naťupkala" prstom. Spodnú linku som spravila sivou kajalkou.





Zaostrenie mi vôbec nevyšlo, ale aj tak sa mi páči ten súlad líčenia a mojich sivo-zelených dúhoviek.

Podarilo sa vám tento nádherný tienik ukoristiť? Mne sa to skoro nepodarilo, o to viac sa z neho teším.

Pekný deň!

8 komentárov:

  1. Je nádherný, u nás v Rossmannovi nakonec vůbec tahle limitka nebyla. Smůla. Ale mám podobný pigment od Inglotu, tak mě to tak nebolí :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stále som z tohto tieňa nadšená a stálo za to počkať si naň. Pigmenty ja nemám, vôbec ich neviem používať, ale rada s nimi kochám. Ten tvoj je iste krásny.

      Odstrániť
  2. Je nádherný, u nás v Rossmannovi nakonec vůbec tahle limitka nebyla. Smůla. Ale mám podobný pigment od Inglotu, tak mě to tak nebolí :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No nadherne sladeni barev, uplny koncert... Moc, moc, moc Ti to slusi!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Marcelka :) Niekedy je fajn vytiahnuť aj staršie šminky, hneď vznikne niečo nové.

      Odstrániť
  4. Super, táto kombinácia farieb ti veľmi veľmi pristane :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je teda pocta, milý kompliment od mojej obľúbenej mejkapovej profíčky :) Ďakujem :)

      Odstrániť
  5. Super, táto kombinácia farieb ti veľmi veľmi pristane :-)

    OdpovedaťOdstrániť