štvrtok 22. januára 2015

Líčenie/recenzia: Veľmi neutrálna fixkolinka

Ahoj, kočky!

Koncom minulého roka som sa zbláznila do liniek a odvtedy linkujem skoro každý deň. To si vyžaduje aj nákup nových pomocníkov. A pretože ma nebaví len jedna farba, obzerám sa najmä po zaujímavých odtieňoch. Tak som raz narazila na perleťovú taupe linku za smiešnu sumu. Otázkou zostávalo, či bude vôbec za tých pár euríčok stáť.

P2, LUXURIOUS EYELINER/PEN, 040 PEARL TAUPE

Po niekoľkých pokusoch s očnými linkami v pere (fixke) viem, že do tohto produktu nie som ochotná investovať viac ako 5 eur, pretože ich výdrž je veľmi slabá. Myslím tým výdrž na počet použití. Avšak takéto balenie je praktické a linku si viem fixkou spraviť aj v sparťanských podmienkach na stanovačke (niežeby som sa na to chystala, to až keď niekto vymyslí levitujúce stany).


V prípade fixky od značky p2 som kupovala predovšetkým odtieň. Kto iný ponúka linku v mne mimoriadne sympatickej "kozmetickej" farbe "taupe"? Skúšanie testera na ruku mi síce napovedalo, že pôjde o relatívne málo pigmentovanú záležitosť, avšak maximálne využiteľnú na bežné denné nosenie, keď chcete očiam dodať dokonalý tvar, ale pôsobiť prirodzene.


Všetko by bolo fajn. Ani krátkodobejšia životnosť by mi nevadila, keby sa na oku nezačali diať veci. Po nakreslení linky vždy chvíľu čakám, resp. sa snažím neotvárať oči dokorán, aby sa mi ešte nezaschnutá linka neotlačila na viečko. Čakať sa však nedá donekonečna, a tu to "pé dvojka" trocha nezvláda. Na mojich mastnejších viečkach jednoducho nedrží dobre a ak na nich nemám podkladovú bázu (ktorá dobre zaschne), hneď sa otlačí. Počas dňa sa tiež trocha vytráca alebo, lepšie povedané, bledne, takže ja si ju ráno môžem pekne-krásne prihodiť do kabelky spolu s rúžom, pretože ju po pár hodinách budem musieť obnoviť. Mne tento krok - doladenie mejkapu počas dňa - vôbec nevadí, ale kto chce mať stopercentný mejkap celý deň, musí sa poobzerať po iných produktoch.


Nanášanie a vytváranie linky je veľmi jednoduché a rýchle, začiatočníčky to iste zvládnu bez problémov s pekným výsledkom. Hrot nie je ani tvrdý, ani príliš mäkký, ani sa mi za tých asi 10 použití nijako nezdeformoval. Dokonca intenzita farby je stále rovnaká, pričom som linku používala aj na očný tieň. Aj tak si však myslím, že jej čoskoro dôjde sila a ja sa vrátim k svojej momentálne najobľúbenejšej a pre mňa najdokonalejšej linke Babydoll od YSL.


Výrobca na obale linky sľubuje hory-doly ohľadom výdrže, ale ním uvádzaných 12 hodín linka podľa mňa nedá ani na tých najsuchších viečkach. Taktiež podľa mňa linka nie je odolná voči oteru, ale na to si dávam veľký pozor a snažím sa oči neotierať. Jej odstraňovanie je mimoriadne jednoduché, dá sa zmyť bez zvyšku čistou vodou.
Obsah: 1,1 ml
Cena: 2,95 €

Jasné, blogger mi nič nedaruje a perfektne zafľakatí moju pokožku. Ale aspoň vidíte, ako tá "perleťová taupe" farba vyzerá.

Kompletný denný look hotový za ani nie 5 minút...


Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Barva je to krasna, univerzalni, jen skoda te vydrze... Jsi nadherna.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Farba je úplne super, len škoda, že treba dávať pozor, aby nebola všade inde, len nie tam, kde chcem.
      A, Marcelka, ďakujem, ďakujem, za tieto tvoje komplimenty :)

      Odstrániť
  2. Veľmi pekná farbička, presne na také bežné nosenie :)
    Inak, ak budeš mať chuť a čas, nominovali sme ťa na TAG (TU), budeme veľmi rady ak nomináciu prijmeš :)
    Katik z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ja som to v článku nespomenula, ale táto linka je napríklad super, keď si ňou spravím len ten "chvostík" vo vonkajšom viečku. Veľmi nenápadne oko "nadvihne", čo moje smutné kukadlá vždy ocenia :D
      Juu, teším sa z nominácie a veľmi rada ju prijímam!

      Odstrániť