sobota 6. decembra 2014

NEW IN - november

Ahoj, kočky!

Každomesačná várka "štatistických" článkov sa dnes uzavrie, a to tým najzaujímavejším príspevkom - novinkami, nákupmi, novými kozmetickými prírastkami. Nebude toho toľko ako minulý mesiac, ale  myslím, že ani v novembri som v nakupovaní nezaháľala. Pričom spočiatku to vyzeralo na najslabší nákupný mesiac.

Hľadanie vhodného šampóna pokračuje a neviem, či sa niekedy ukončí. Na čas som však našla príjemného spoločníka v podobe krémového bio šampónu Biopha Nature. Závere zatiaľ robiť nebudem, "bonznem" len, že mi trocha pomohol s lupinami. Pred týždňom som mala pocit, že pomohol úplne, ale dnes ten pocit nemám, avšak stav pokožky hlavy sa určite zlepšil. Len tak ďalej.
Neodolala som a prikúpila som si ďalší pleťový olejček, tentokrát s divokou ružou od Alverde. Zatiaľ som ho nepoužila ani nerozbalila, ale keď to bude aktuálne, podelím sa s vami o moje skúsenosti.


Už je to trocha nuda, ale dokúpila som si ďalšiu fľaštičku svojho absolútne najobľúbenejšieho nadlaku Insta-Dri od Sally Hansen. Toto je už štvrté balenie (jedno som darovala) a kúpila som ho aj napriek tomu, že to rozpoužívané mám ešte skoro plné. Zrejme je už každému jasné, že bez neho nemôžem byť a že strach, žeby sa mi jedného dňa minul, je veľký.
Podkladové laky zasa striedam ako príde. Raz ten, inokedy ten, teraz tento - Studio Nails All In One od Essence. Môj názor naň? Zatiaľ okej.


Niekoľko týždňov som sa snažila vysporiadať s krízou v oblasti ústnej hygieny. O nápravu sa tu postarali zubné pasty Dr. Hauschka, ktoré som mohla vďaka zastúpeniu značky otestovať a momentálne sme si porozumeli aj so zubnou kefkou. Z nepochopiteľných dôvodov mi prestala vyhovovať klasická Curaprox kefka, ktorú som vymenila za kolegyňu inej značky, ale tá mi skoro vydrela zuby. Dobre som spravila, keď som sa vrátila tam, kde som skončila. Objavila som zmenšenú a pre mňa vyhovujúcejšiu verziu - Curaprox smart - kefku skoro ako pre deti. Má malú hlavičku a kratšiu nožičku a ja sa s ňou môžem dôkladne povenovať každému zúbku.
Nájsť vhodné medzizubné kefky je tiež trocha nadľudská úloha, pretože aj keď mi dentálna hygienička dokáže medzi zuby strčiť väčšie veľkosti, ja sama to dokážem len s "nulkou". A kúpiť "nulku" nie je len tak, mám pocit, že ich vyrába len značka TePe, takže keď ich niekedy objavím, beriem. V DM som natrafila na tieto tvarované (so zahnutou hlavičkou), s ktorými sa dostanem aj medzi stoličky.


Druhý kúsok od pre mňa doteraz neznámej značky Biopha Organic? (Vlastne som si až teraz všimla, že šampón má v názve "nature" a odličovač "organic".) Šampón ma očividne zaujal, preto som chcela skúsiť niečo ďalšie, tak som sa vrhla na odličovaciu emulziu. Neviete si predstaviť, aká som zvedavá aká bude, ale zatiaľ odolávam a neotváram, pretože som si v nákupnom ošiali vybrala aj micelárny gél na odličovanie očného mejkapu od L'Oréal. O ňom vám teraz nič neprezradím, pretože čoskoro si naň budete môcť prečítať celú recenziu.


Odolať sprcovaciemu gélu s vôňou írskej kávy (Dermacol)? Tak to sa naozaj nedalo, zákaz nenakupovať nové sprchovacie gély sa odkladá na inokedy. Ja si tú svoju šálku voňavej kávičky už vychutnávam v sprche.
Zo zoznamu produktov, ktoré túžim vyskúšať, si môžem vyškrtnúť ďalšiu položku - nechtíkovú zubnú pastu Weleda, ktorá vraj "chutí" ako pelendrek. Tiež  som ju ešte neskúšala, joj, ale na ňu sa teším dvojnásobne.


Viackrát som sa vám už sťažovala, že si neviem nájsť vyhovujúcu riasenku. S týmto skrášľovátkom som nikdy nemala problémy, dokonca som riasenku používala zriedka, ale prišiel čas, keď som pochopila, že nalíčené oko je bez riasenky ako obloha bez slnka a začala som sa o ne viac zaujímať. To, čo mi predtým vyhovovalo, zrazu neplnilo svoj účel tak, ako som si želala ja, preto hľadám, skúšam, porovnávam. Prvou kúpenou novembrovou kočkou na riasy je novinka od Astor - Lookout.
Dopriala som si aj dlhšie obdivovaný lak Rimmel v svetlulinkom tyrkysovom odtieni. Ten ste tu už videli a aj keď mi kvalitatívne až tak nesadol, tá krásna farba to potlačí.


Splnila som si ďalších pár malých kozmetických sníčkov, a to objednávkou biokozmetiky na stránke www.biobeauty.sk, kde som si vybrala riasenku (druhú tento mesiac) v hnedej farbe od značky 100% Pure, dve prírodné zubné kefky Curanatura (hurá), čistiacu prírodnú hubku na tvár (jupí) a dva odtiene mejkapu Colour Caramel, ktoré by som rada vyskúšala v plnom balení a ku ktorým mi bol pribalený ďalší odtieň, podkladová báza a ešte dve obligátne vzorky pleťových krémov. Zastúpeniu eshopu týmto veľmi ďakujem za ochotu a ústretovosť.


Posledný novembrový nákup som si vychutnala v parfumérii FAnn, kam som sa vybrala po ďalší odtieň rúžu YSL Rouge Volupté, ale zistila som, že dekoratívku tejto znakčy tam nedržia. Tak som sa pomotala okolo overených stojanov, kde som si vybrala ďalšiu riasenku, tentokrát kúsok, ktorý mi nedal spávať už pekne dlhú dobu a konečne je v mojich pazúrikoch - Le Volume De Chanel (Chanel). A aby chanelka neodchádzala sama, vybrala som jej parťáka, ktorého som vôbec nepotrebovala, ale aj tak som ho chcela vyskúšať - nádherný monotieň Diorshow Fusion Mono (Dior).
Milá predavačka mi do balíčka pribalila ešte plné balenie pre mňa zatiaľ neidentifikovaného výrobku na očné okolie od Gosh (keď ho otvorím a použijem, poviem vám svoje poznatky) a nejakú čistiacu emulziu pre deti.

Na začiatku sa mi nezdalo, že sa tak rozpíšem a že tých nákupov bude toľko. Snáď ste si príjemne počítali.
Prajem vám krásny dník.

4 komentáre:

  1. BioPha som si oblubila v anglicku kde to používala celá moja rodina,kde som bývala:) ja som milovala tento odličovací gel a aj doma ho používam a s Clarisonicom je to uplna parada!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jee, super, tak to sa naň teším dvojnásobne a dúfam, že budem rovnako spokojná :)

      Odstrániť
  2. Z Biopha samponu sa mi spravili lupiny. Takze u mna nie.
    Biela Mačka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ou, u mňa to je práve naopak. Mám pocit, že mi trocha zregenerovali pokožku hlavy. Ale môže to byť klamlivé, uvidím po dlhšom používaní. Zatiaľ som však spokojná.

      Odstrániť