nedeľa 14. decembra 2014

Líčenie: Denná dymová linka

Ahoj, kočky!

Poznáme to asi všetky. Máme svoje obľúbené a zaužívané líčenie, ale potom príde deň, keď zistíme, že by to chcelo zmenu. Radikálnejšiu, ale stále nositeľnú. Ako ste si tu už mohli všimnúť, moje denné líčenie za asi posledný polrok prešlo zmenami - od neutrálnych očí a výrazného rúžu cez výraznú očnú linku sa dostávam k dymovej linke na hornom viečku. Niežeby som ju nosila každý deň, ale práve teraz ma dosť baví. A líčenie mám hotové do piatich minút.


Na vytvorenie dymovej linky som použila najtmavší (antracitový) tieň z paletky Dior z minuloročnej zimnej limitky Golden Snow. Predpokladám, že na podobnú linku sa väčšinou používa čierny matný tieň, ale keďže taký nemám, siahla som po obľúbenej paletke. Zjavne som spravila dobre, pretože čierny tieň je predsa len dosť tvrdý. Tento antracitový (tmavosivý) pôsobí mäkšie a prirodzenejšie. To sa mi páči. Veľmi pekne zvýrazňuje nielen sivo-zelenú dúhovku môjho oka, ale aj bielko, ktoré väčšinou nemám žiarivo biele.



Linku som si spravila pomocou tenkého štetčeka určeného na tento účel. Štetček som najskôr jemne namočila do podkladovej bázy pod očné tiene, nabrala som naň tieň a už len prechádzala po viečku. Vo vonkajšom kútiku som linky vytiahla do mierneho chvostíka. Pre "soft efekt" som ešte vzala menší huňatý štetec a linku jemnúčko rozmazala dostratena. Takáto úrava by mi aj stačila, ale rozhodla som sa dodať očiam hĺbku a spravila si tenkú linku aj na spodnom viečku. Vrstva riasenky je nutnosť, oko sa pri tmavých tieňoch musí otvoriť predĺžením rias.


Pery som ponechala v neutrálnom odtieni. Použila som len úžasnú kontúrovaciu ceruzku od Essence v odtieni č. 11 In the nude. Podľa chuti či príležitosti sa k tomuto líčeniu však dá doladiť snáď každý odtieň rúžu.




Ako sa vám páči takéto jednoduché, ale predsa efektné líčenie? Je podľa vás skôr večerné, alebo by ste ho nosili aj cez deň ako ja?

Pekný deň!

2 komentáre:

  1. Opět velmi hezké, moc Ti to sluší. Myslím, že to může být i na den...;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem, Dani :) V tomto období je to ideálne líčenie, lebo aj ráno, keď je všade ešte tma, ho zvládnem skoro bez pohľadu do zrkadla :D

    OdpovedaťOdstrániť