štvrtok 27. novembra 2014

YSL Rouge Volupté

Ahoj, kočky!

Začína sa to tu na blogu všetko haliť do zlatej farby. Žeby predzvesť blížiacich sa sviatkov? Možno je to tak, možno celkom inak. Isté je len jedno, ťahá ma to k zlatým obalom a neprejde deň, aby som aspoň jeden nedržala v ruke. Tušíte správne, že tými zlatými obalmi sú zahalené krásne výrobky značky YSL. Po paletke tieňov (s ktorou pribudnú aspoň dve ďalšie líčenia) som vám ukázala najkrajšiu tekutú linku na svete, a dnes prichádza na rad všetkými milovaný a ospevovaný Rouge Volupté.

YSL, ROUGE VOLUPTÉ, 8 ROSE FÉTICHE / FETISH PINK


Pozná ho každý a kto ho nemá, určite po ňom túži. To boli dôvody, prečo som ho na blogu ešte neukázala. Pritom ho mám už pekných, no asi 20, mesiacov, takže jeho tyčinka je značne "ohobľovaná". Tento stav môže byť spôsobený dvoma faktormi, buď je taký úžasný, že ho používam každý deň, alebo je taký mäkký, že sa rýchlo míňa. Všetko je pravda.
Pozrime sa ale najskôr na jeho obal. Treba tu niečo hovoriť. Je nádherný, luxusný, pevný, dokonalý. Zlatý obal je zlatý obal a tá "čipka" v strede, ktorá odhaľuje odtieň a necháva vyniknúť známe logo, je jednoducho dokonalá. Uzáver naň priľne bez zaváhania a nepustí. Nepustí až tak, že sa mi už párkrát stalo, že ako som spodnú časť obalu držala príliš nízko, trocha sa povytiahla. Našťastie to nemalo žiadne negatívne následky, všetko stále drží pevne pokope.


A teraz ten obsah. Chcete masielko na pery. Tak toto je masielko na pery. Toto je však maximálne pigmentované masielko na pery, žiadne odvary, žiadne voskovky, žiaden efekt tónovaného balzamu. Dokonalé plné krytie, prosím pekne, ktoré nevyžaduje žiadne vrstvenie. Jemnučký dotyk rúža na perách a žiaria dokonalou farbou. Zvláštne je však, že mne práve táto vychytávková vlastnosť trocha vadí. Rada cítim na perách tyčinku rúža, ktorou po nich prechádzam. S Rouge Volupté to nesmiem spraviť. Inak by som tú tyčinku hneď zničila, minula a rúž by som mala až na pätách. Žiadne také, treba ho len letmo priložiť k perám, alebo "naťupkať" prstom či štetčekom. 


Mojím miláčikovským odtieňom sa stalo číslo 8 s dosť smerodajným názvom "fetish pink". Presne tak tá farba vyzerá. Buď na ružovú ste, alebo ste do nej blázon. Pokiaľ ide o mňa, podobné odtiene mi pristanú a vždy keď si "osmičku" na seba dám, cítim sa tak akosi "glamour", hoci mám na sebe len džínsy a tričko.
Či vonia? To si píšte! Tak ako všetky YSL rúže a lesky - mangovo.



No aj napriek všetkým tým krásnym slovám to nie je môj top kúsok. Mohol by byť, pretože má na to plné právo, je to predsa dokonalý fešák. Keď ho na sebe mám, som s ním najspokojnejšia, ale aj tak sa musí uskromniť s druhým-tretím miestom s niekoľkými ďalšími rúžikmi. (Pre mňa sú jednotkou Meltedky, takže chápete.)
Aby som však bola kompletná, treba spomenúť, že ako masielkoid pery vôbec nevysušuje, priam krásne hydratuje, čo však spôsobuje jeho ľahké otláčanie. Pokiaľ nepijete, nejete, nebozkávate, na perách zostáva a vytráca sa pomaly a rovnomerne. Ak ste však človek, tieto úkony iste vykonávate, preto vám na rovinu hovorím, s každým bozkom darujete aj odtlačok pusinky.



V mojom prípade by som rada osmičke zabezpečila ešte nejakého súkmeňovca, najradšej dvoch - v nude odtieni a nejakého krásne tajomného fialového. Uvidíme.
ODPORÚČAM
Obsah: 4 g
Cena: cca 30 €

Pekný deň!

14 komentárov:

  1. ach, opäť raz zase ten YSL :-) ale musím sa priznať, že napriek menším negatívam, ktoré má veru patrí aj k mojim obľúbeným :-) v mojej zbierke sú už dvaja títo krásavci, ale musím podotknúť, že kým Rouge volupté používam takmer neustále, tak Volupté Sheer Candy trošku zapadá prachom :-( Predsa len mi viac vyhovuje ten balzámorúž ako sheer candy, ktorý je skôr ako lesk a nemá pre mňa klasickú rúžovú konzistenciu :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež to mám tak, že má svoje "mušky", ale aj tak je úžasný a mám ho veľmi rada. Je to kozmetický šperk, to bezpochyby. Sheer Candy nemám a tie ma až tak nezaujali, práve preto, že mi prídu veľmi leskové. Teraz som ale poriadne nalomená na ďalší odtieň Volupté :)

      Odstrániť
    2. aj ja :-) teraz mám nude beige, je krásny, prekvapivo dosť do ružova, ale som s ním spokojná....ale veľmi ma láka burgundy alebo tie červené odtiene, že ako by vyzerali...sheer candy mám červený, odtieň krásny, ale inak nie môj "šialok kávy", ale tak mala som možnosť kúpiť za super cenu, no odolaj :-)

      Odstrániť
    3. Už som si pozerala odtiene, zajtra idem do Fann, ale zatiaľ vôbec netuším, čo si kúpim. Chcem si spraviť radosť, tak možno... niečo tmavé, burgundy, fialové, niečo dramatické... :)

      Odstrániť
    4. ja chcem tiež niečo tmavé, nič také doma nemám a burgundy vyzerá fakt super, lákavo a na toto obdobie ako stvorený :-)

      Odstrániť
  2. Tešila som sa na túto recenziu a nesklamala :) je prenádherný :) :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach, Niki, ja som sa ale preľakla! V tvojom komentári som si prečítala "tešíla som sa na túto recenziu a SKLAMALA". Normálne sa mi v žalúdku spravilo zle, že čo som spravila :D Ale teším sa, že recenzia sa páči. Aj rúžik sa páči a to je super, lebo je super <3

      Odstrániť
  3. Tento rúžik chcem v odtieni 28, snáď čoskoro.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My máme také podobné srdcovky, len ty v prirodzenejších odtieňoch, ja zasa v troška bláznivejších :) Tak nech si s tým svojím "budúcim" spokojná :)

      Odstrániť
  4. Juj s týmto si hodlám spraviť radosť pri najbližšej možnej príležitosti! Stále neviem aký odtieň, tento tvoj je úplne rozprávkový, ale mám pocit, že mne takéto odtiene nepristanú, resp. som si zvykla na tmavšie farby, tak uvidím, po akom nakoniec siahnem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež by som chcela ešte nejaký tmavší odtieň, ale stále neviem ktorý. Toto je fakt kúsok, ktorý musí mať každá beauty maniačka. Hoci píšem, že to nie je môj top rúžový kúsok, nákup ďalšieho rozhodne plánujem. A verím, že keď bude jeden aj tebe hovoriť "pani", budeš ho mať rada aspoň tak ako ja :)

      Odstrániť
  5. Ahoj, prosím ťa kde si zohnala tento odtieň? Ja som zohnala len 7Lingerie pink :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite som ho kúpila niekde v zahraničí, ale keďže ho už mám asi dva roky, naozaj si nepamätám, kde presne. Ale podľa mňa je to bežne dostupný odtieň, len je možno viac vypredaný :)

      Odstrániť
    2. Práve som ten odtieň objavila tu: http://www.lovebeauty.sk/detail/ysl_rouge_volupte_08_fetish_pink_/5171/category/469/type/3

      Odstrániť