piatok 7. novembra 2014

OCTOBER FAVOURITES

Ahoj, kočky!

V lete to bolo také jednoduché. Vybrať pár výrobkov, ktoré sa stali mojimi obľúbencami mi nerobilo žiadny problém a musela som tvrdo selektovať. V októbri bola situácia iná a ak som tam nechcela mať len pleťovku od Hauschka, musela som popremýšľať. Napokon som vybrala obľúbencov, ktorí sa o mňa starali počas dovolenky. Nie sú tu síce opaľovacie krémy ani ochranný sprej na vlasy, ale skôr ten zvyšok, čo sa o mňa postaral po výletoch, slnení a plávaní v slanej vodičke.


Vegánsky koncentrát Alterra som vám predstavila v pondelok a dnes prichádza vysvetlenie, prečo som sa k nemu znova vrátila. Nechcela som brať na cestovanie sklené fľaštičky mojej aktuálnej pleťovej starostlivosti a táto vecička mi pripadala ako to najlepšie riešenie. Nemýlila som sa. Účel plnila výborne, teda účel osvieženia pokožky a ľahkej starostlivosti. 


Účel termálnej vody je každému jasný a ja som s týmto výrobkom veľmi spokojná. Preto so mnou mohol cestovať. Cestovala vlastne jeho menšia verzia, ale tá už došla. Termálnu vodu používam najčastejšie na osvieženie pokožky, ale aj namiesto pleťovej vody, prípadne na zafixovanie mejkapu. Nejaké balenie mám stále v zásobe.


Zasa raz som sa naplno vložila do rúk týchto ľahučkých tekutých mejkapov. O l'oréalovskom Eau de Teint som vám písala viackrát a stále ho rada používam, k MAC-u som sa vrátila po dlhšej dobe. Vyhovujú mi obidva, len u toho mac-ka som si všimla, že zanecháva akýsi "mokrý" efekt na tvári. Dokonca sa mi zdá, že akosi menej kryje, takže ho musím vrstviť a nakoniec zapudrovať. Najnovšie som ho namixovala s iným mejkapom, ale musím ešte doladiť pomery.


Na rad prichádza moja najobľúbenejšia položka - pery. Na to, koľko som so sebou mala rúžov, som sa k nim správala dosť macošsky a nosila som stále len "masielko" od Astor v tak krásnom letnom odtieni Feeling Feline. Či už na pláži, v mesti alebo v reštaurácii, pôsobil veľmi sviežo, šťavnato a nenútene, čo teda oceňujem. Večer ho už vystriedal môj veľký obľúbenec v neskutočne krásnej červenej, moja lady in red -  Rouge Philtre od YSL. Mám pocit, že to je tá červená, ktorá sa dá nosiť aj bez ostatného mejkapu. Nikto si nebude všímať nič iné, len tú farbu.


Vodeodolné líčenie očí, na ktoré sa môžem spoľahnúť? To je jasná vec - fantastický tieň v ceruzke od Gosh v perfektnej chladnej nude farbičke. Dva ťahy na jednom viečku, dva na druhom, hotovo. Keď to nejde inak, vždy ho mám poruke.


Bez obočka by sa nezaobišiel žiadny look. Myslím tým, že bez upraveného obočia by som sa cítila vzhľadovo nekompletná. Napriek tomu, že svoje prirodzené obočie mám tmavé, vyzerá na mne dosť nevýrazne. Neviem, či je riedke alebo príliš úzke, keď ho dofarbím, moja tvár sa proporčne trocha vyrovná. Na tento proces používam buď čiernu ceruzku (aj keď to nie je celkom ono, no ale na rýchlu úpravu sa hodí najviac), jeden najúžasnejší obočkový tieň Dior (lenže ten je v paletke, ktorú už dlhšie nepoužívam) alebo praktický set na obočie Oriflame, v ktorom sú dva púdrové odtiene a vosk. Používam ten tmavší odtieň a vosk a tento produkt považujem za veľmi vydarený a odporúčaniahodný. A pretože som ho zatiaľ v obľúbencoch nespomínala, nadišiel ten správny čas.


Bez olejčeka na vlasy sa tiež nezaobídem. Po slnečom a morskom kúpeli už vôbec nie a poviem vám, aj tento "silák" od CHI mal čo robiť, aby moje vlasy nelietali kdekoľvek preč od mojej hlavy. Zrejme si vyslúži aj recenziu.


Dnes pridávam aj dve nekozmetické veci, konkrétne dva mnou najnosenejšie kúsky šatníka, z ktorých sa vytešujem aj po mesiacoch. Vidím, že tá fotka toho asi veľa nepovie, ale aj tak. začnem kardiganom. Ten som si kúpila v septembri a som z neho tak nadšená, že by som ho nosila aj každý deň. Dlho som po podobnom kúsku túžila, ale žiadny mi nesedel. Až som len tak nezaujato skúsila tento kúsok, ktorý bol v predajni vlastne celkom zastrčený a našla som v ňom svojho najvernejšieho spoločníka. Chelsea boots? Zvlášne, že som si vybrala takýto jednoduchý a nezaujímavý model. Aj po "botičkách" tohto druhu som pátrala dlhšie, lenže som si nevedela vybrať, nič nezodpovedalo mojim pocitom. Presne tak, pri nákupe týchto čižmičiek zabodoval pocit, ktorý som mala, keď som si ich obula. Mám ich asi od augusta (či dokonca júla?) a nosím ich veľmi často. Aj v lete (všetci vieme, čo to bolo za leto) som ich poriadne vynosila. Hodia sa ku všetkému, sú kožené a mäkučké ako papučky. Občas z nich mám pocit, že sú to skôr také papučkové galošky, ale môžem v nich robiť aj mestský parkúr a unavená nie som. Keby niekoho zaujali, sú od značky Bufallo London.


Pekný deň!

8 komentárov:

  1. Termální či jiné vody ve spreji pro mě byly v létě nezbytností, teď už je ale nevyužívám, tak zase čekají na příští léto :)
    Makeup od L´Oréalu jsem si taky celkem oblíbila, zanechává na pleti moc pěkný efekt :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Predtým som ich tiež používala len v lete, v zime vôbec, ale začalo ma baviť zafixovávať takto mejkap, pretože prepúdrovanú pleť okamžite zmení na "zdravú".
      Týmto L'oréal mejkapom som si najnovšie "zriedila" a dofarbila Imperial mejkap od Dermacolu a je to vážne zaujímavá kombinácia...

      Odstrániť
  2. Super obľúbenci ^^ Ten Eau de Teint od L´oreálu by som chcela v najbližšej dobe skúsiť, a olejček vyzerá pekne.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Mne sa už viditeľne míňa, tak rada ho pužívam. Z čoho teda vyplýva, že ráno veľakrát nestíham :D

      Odstrániť
  4. Termálne vody mám tiež rada, používam Avene. Mejkap loreal ma už dlhšie láka, ale rozmýšľam ešte nad jedným mejkapom, tak uvidím, pre ktorý sa rozhodnem. :)

    Koalas are nice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Avene termálnu vodu som ešte nemala, ale mám ju niekde doma ešte nerozbalenú. Vyzerá to tak, že ju budem musieť čoskoro pohľadať :)

      Odstrániť