streda 10. septembra 2014

Snívať s otvorenými očami

Ahoj, kočky!

V počítači mám jednu obľúbenú zložku, ktorá predstavuje niečo ako databázu mojich kozmetických snov. Nemám ju nejako dlho, len pár týždňov, no každým dňom je plnšia a plnšia. Asi preto, že každý deň na nás kozmetické spoločnosti chrlia desiatky nových produktov, väčšinou prekrásne zabalených, ktoré mi potom nedajú spávať. Keď časť z nich umiestnim do tejto zložky, je to akoby jeden krok bližšie k ich dosiahnutiu. Našťastie, sny by neboli tak krásne, keby sme ich nesnívali. A to aj s vedomím, že sa nám nikdy nesplnia.
Pozývam vás nahliadnuť to svojich kozmetických snov, ktoré sa tentokrát budú všetky točiť okolo očí. S prichádzajúcou jeseňou na mňa akosi doľahla túžba vlastniť nádherné paletky tieňov.

Too Faced sa pre mňa stala jednou fenomenálnou značkou. Po paletke Chocolate Bar som celkom prepadla (zatiaľ len platonicky) paletke Rock N Roll plnej krásnych tónov z rôznych hudobných žánrov. Z celého môjho výberu po nej túžim asi najviac.
 Nad paletkami od Sleek-u slintám už dlho, len sa neviem k ich nákupu odhodlať. Dosť ma odrádzajú protirečivé recenzie, no odtiene Arabian Nights si už predstavujem v rôznych jesenných líčeniach.
 Aj keď farebne paletka Suede Collection od NYX nie je celkom pre mňa, tie hrejivé odtiene ma lákajú. Pripomínajú mi exotické korenia, ktoré by mohli mojim sivo-zeleným očiam dodať zaujímavé akcenty.


Značka MAC ma v poslednom období akosi nechytá, ale paletke z limitky Novell Romance by som nie určite nepovedala. Tie odtiene sú božské.


Značku Lunasol nepoznám, no rada by som spoznala. Čo poviete na odtiene týchlo paletiek? Mne pripadajú veľmi univerzálne pre každý ženský pohľad.


Tak ako ma nikdy nelákalo vyskúšať Basics paletku od Urban Decay, jej druhý variant by som v zbierke rada privítala. Aj keď som ju spočiatku upodozrievala, že odtieňovo sú to vlastne len 3 tiene (nebojte, som žena, vidím tam každý jeden odtieň, ale z hľadiska použiteľnosti mohli byť viac odstupňované), čím dlhšie na ňu hľadím, tým viac ma máta.


Moje srdce sa roztápa pri pohľade na neutrálnu paletu Stila. Doteraz mi táto značka bola viac nesympatická, no najnovšími paletkami (videla som asi 4) ma presviedča o opaku. Neviem si vybrať, ktorý odtieň je krajší. Žiada sa mi povedať, že ten spodný rad je naj, no keď pozriem vyššie, vždy nájdem iného favorita.


Čo potom paletka Tarte? 16 tieňov v krásnej krabičke zvádza ku kombinovaniu a vytváraniu hlbokých pohľadov.


Ak by som si mala vybrať paletku na cesty, rozhodne by som sa spoľahla na túto krásku od Clarins.


Typické, Dior tu nesmie chýbať. Pamätám si, ako som nad týmito obrázkami nedávno ochkala a robila si plány, ktorá z paletiek bude moja. Veľmi, veľmi ťažké rozhodovanie. Ak si vyberiem jednu, už viem, že tá ďalšia mi bude chýbať. (No, tú modrú oželiem, možno aj č. 566. Ale tie ostatné?)


Zapečené tiene veľmi nemusím, no keď je medzi nimi tmavší marhuľkový, vedľa ktorého tróni chladivý čokoládkový, preferencie im stúpajú. Chanel.

 Oči mi spočinuli na tejto pätici tienikov a nie a nie ich od nich odtrhnúť. Aj keď s kvalitou tieňov YSL som doteraz nebola najspokojnejšia, tie farby ma pohlcujú. (Trocha sa bojím, že naživo sa mi bude páčiť menej, ale na obrázok sa pozriem s bázňou.)

Balmsai, toto potrebujem aj keby som to ako nepotrebovala. Myslíte, že tú paletu tieňov mohli namiešať ešte lepšie? Nemohli. Musím, musím mať! TheBalm.


Do drogérií mieri paletka matných neutrálnych tieňov. Prichádza s ňou Catrice. Odtiene sú prekrásne, ale ten strach z nízkej pigmentácie je u mňa dosť silný. Ale aj tak, za vyskúšanie a tých 5 eur snáď stojí.



 Na záver mám pre vás dva tipy, ktoré mám už oba vyskúšané a som s nimi nadmieru spokojná. Stoja pár eur a dajú sa bežne zohnať. O tieňoch v ceruzke Forever od Gosh básnim už nejaký čas a nadšenie ma neopúšťa. Zatiaľ mám len jediný odtieň. no keby som v predajni nenašla prázdne miesto namiesto ceruziek, už by som mala v zásobe ďalší. Must have!


Áno, tieto tieniky tu nesmú chýbať. Spokojnosť zaručená, krásne líčenie jednoducho dosiahnuteľné. Ak nejaký tieň v drogérii stojí za pozornosť, potom je to kolekcia Velvet Matt od Catrice. Nielenže konkurujú drahým high endovým značkám, mnohé z nich vysoko prevyšujú. Nemať aspoň jeden z nich je kozmetický hriech.


Aké sú vaše túžby v kozmetickom svete? Máme nejaké spoločné?

Pekný deň!

13 komentárov:

  1. Sleek paletky mě taky lákají snad už půl roku a pořád jsem se neodvážila si nějakou pořídit, doufám, že se k tomu někdy dokopu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže sme na tom podobne. Vôbec to nechápem, veď je tak jednoduché si nejakú paletku objednať, vyskúšať, ale nie a nie to spraviť. To aby sme si dali spoločný záväzok, že si ich už kúpime ;)

      Odstrániť
  2. och, teraz sa mi bude o nich snívať!
    určite chcem clarins, spodný rad dioroviek, too faced, unasol, stila, thebalm..... ehm... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ninka, mne sa o nich tiež sníva :D Sú tak krásne a ja ich tak chceem! Už pripravujem peňaženku na ťažké obdobie.

      Odstrániť
  3. No teda.:) Naked Basics 2 zrejme pribudne aj k môjmu arzenálu, pretože tú by som naozaj využila..Mac sa naozaj pochlapil, krásne farby! S tým Sleekom - ja som spokojná napríklad. Mám tri paletky a nad Arabian Night uvažujem asi mesiac... Mne osobne držia ich tiene na oku celý deň (tie perleťové, matné sú trošku "opruz"), ale mne osobne netreba pod ne ani bázu a sú stále na mieste.Tiež som čítala negat. recenzie, vraj sa zlievajú apod. Mne nič také nerobia, ale viečka mastné nemám na druhej strane. Tak, babo raď..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám práve trocha mastnejšie viečka, ale zasa si myslím, že to zlievanie sa dá trocha "regulovať" nejakým vhodným podkladom. A hovorím si, že dokým ten Sleek nevyskúšam, nebudem vedieť, aké sú :) Basics 2 sa mi páči každým dňom viac a viac. Už si normálne predstavujem, s akými ďalšími tieňmi by sa dali skombinovať...

      Odstrániť
  4. To aby sme spojili svoje sily a vytvoríme peknú zbierku... Ach, toľko krásnych vecičiek!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. táto paletka od sleek ma len jeden matný tieň , takže si myslím že táto bude jedna z tých lepších..aj konzisteciou aj pigmentáciou.. :) Výber farieb je tiež celkom zaujímavý ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škoda, že väčšina značiek má s matnými tieňmi trocha problém. V tejto Sleek paletke ma dosť zaujali modré odtiene, vyzerajú dosť využiteľne.

      Odstrániť
  6. Och, CLARINS a CATRICE :) Na Catrice si brúsim zúbky, mám Absolute Nude paletku a ak budú pigmentáciou porovnateľné, sme za vodou :) GOSH sa.stal mojou obľúbenou značkou a nalákala si ma na ten ceruzkovy tienik, je famózny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na tú Gosh ceruzku teda nedám dopustiť. A som rada, že máš rovnaký názor :)

      Odstrániť
  7. Ahoj, není to Unasol ale Lunasol, japonská značka, která spadá pod Kanebo :)
    Ve vysněném výběru se shodneme na UD basic2 a Chanelu, okukovala jsem ty jejich nové paletky, no chybí mi tam nějaký matný stín. Jinak já si už delší dobu brousím zuby na stíny od Burberry, tak uvidíme, jestli rozbiju prasátko už letos nebo až na rok....
    trn

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach, ďakujem za upozornenie :) Už som to aj opravila. Jasné, že Lunasol, len ja som si to zle poznačila a napísala to tu s chybou :D
      Dekoratívka Burberry ma celkom láka, majú vždy nádherné farby, ale naživo som ich zatiaľ asi ani nevidela alebo si to nepamätám. Momentálne každý deň kontrolujem beautybay.com, či už nemajú Rock N Roll alebo Basics2.

      Odstrániť