pondelok 1. septembra 2014

Snaha o luxus L'Oréalu celkom vyšla

Ahoj, kočky!

Začal sa môj asi najobľúbenejší mesiac. Nielen preto, že je to "bohatý narodeninový mesiac", či preto, že začína škola (do ktorej už pár rokov nechodím, ale každý deň na ňu myslím; škola je najlepšie miesto na svete), ale aj preto, že vo mne september vždy evokoval niečo nové, nejaký začiatok, novú chuť, nové výzvy... September jednoducho vie ako na mňa. A ja to pošlem ďalej, preto vám hneď v prvý septembrový deň sľubujem, že najbližší týždeň sa môžete tešiť na niekoľko recenzií rúžov a leskov na pery, ktoré pre vás odkladám už niekoľko týždňov. Dnes začneme recenziou lesku, ktorý až tak dlho nemám, ale už ma stihol zaujať. Teraz musíme len spoločne dúfať, že sa objaví aj na Slovensku (ja ho mám z nákupu v Nemecku).

L'ORÉAL, L'EXTRAORDINAIRE COLOR RICHE, 100 MEZZO PINK

Ťažko sa mi odoláva, keď zbadám nový rúž alebo lesk. Ťažko sa mi odolávalo aj teraz, hoci od prvého zhliadnutia až po kúpu prešli snáď aj dva mesiace. Prekvapivé však je, že tentokrát ma na kúpu nezlákal obal, skôr som bola zvedavá na obsah a chcela som mať v zbierke ďalšiu novinku. Mne sa totiž ten obal vôbec nepáči. Je síce prirovnávaný k obalom YSL, lenže tie sa mi páčia omnoho viac. Jednoducho na tomto loreáckom mi niečo chýba, nejaké logo, pekný nápis. Pozrime sa na obsah, či ma aspoň ten zaujme. Ale áno, zaujme. Príjemne prekvapí. V prvom rade ku mne zavanie príjemná ovocná vôňa hneď po vytiahnutí veľkorysého aplikátora na trocha prikrátkej nôžke. Lesk sa ním nanáša celkom jednoducho, pohodlne. Ja som si netypicky vybrala najsvetlejší odtieň Mezzo Pink, čo je polotransparentná ružovo-telová farbička obsahujúca milióny miniatúrnych ligotavých zrniečok. Samozrejme, lesk je hladký, žiadne zrniečka v ňom nie sú, ale ten shimmer mi ich trocha pripomína. S farbou som dosť spokojná, môžem ju nosiť samostatne alebo ňou ozvláštniť rúž. Dôležité je lesk nanášať s mierou, pretože pri väčšej vrstve sa zhlukuje vo vrásočkách pier. V tenkej vrstve vyzerá krásne, dosť prirodzene, ale zároveň elegantne. Otláča sa tak ako väčšina iných leskov, zato mám pocit, že sa trocha menej lepí. Obsahuje kombináciu výživných olejov, ktorých účinok je badateľný.
Opäť k tomu obalu - obyčajný zlatý plast s "okienkom" na ukážku odtieňa a rovnako sfarbenou spodnou časťou. Navrchu viečka nálepka vo farbe lesku s jeho číslom a názvom. No nepáči sa mi to absolútne, ale ak by to bol lak na nechty, páčil by sa mi veľmi :)
Ak sa výrobok dostane aj do našich drogérií, s radosťou si kúpim ešte jeden odtieň, tentokrát tmavší Rose Finale. V stojane v drogérii ma síce odtiene akosi nezaujali, ale pri vyhľadávaní swatchov som našla niekoľko zaujímavých kúskov. V ponuke je 9 odtieňov.
Obsah: 6 ml
Cena: 10,45 € (cena v nemeckej drogérii)










Chceli by ste mať L'Extraordinaire vo svojej zbierke, alebo aspoň v našich drogériách?

Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Strašně pěkná barvička! I když mám ráda výraznější tak tahle by se mi líbila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sama som sa divila, že si beriem najsvetlejší odtieň, lebo mám tiež radšej výraznejšie, no farba sa mi páči a robí aj pekné pery. (Škoda, že na fotkách to nie je až tak dobre vidieť.)

      Odstrániť
  2. Závidím, po tomhle fakt pokukuji a dokázala bych si vybrat pár odstínů. Tak snad to k nám dorazí co nejdříve

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to parádny lesk, stojí za to ho vlastniť, takže dúfam, že sa k nám i k vám dostane :)

      Odstrániť