nedeľa 7. septembra 2014

AUGUST FAVOURITES

Ahoj, kočky!


Ak som sa pred mesiacom radovala, že mám šťastné obdobie na kozmetiku, predovšetkým na dekoratívku a na mejkapy (ktoré mi všetky perfektne sedeli), tentokrát sa vám musím posťažovať. Zrazu sa všetko zmenilo a z mejkapu sa stala takmer moja nočná mora. Je možné, že mi zo dňa na deň prestanú všetky vyhovovať? Ani nie "vyhovovať", ako sa už nechcú s mojou pleťou zžiť a správne adaptovať. Eau de Teint mi je zrazu pritmavý, Mac sa mi vôbec nechce používať, Teint Miracle už nevydrží tak ako predtým, na Diora som zabudla, s minerálnymi sa snažím naučiť pracovať, ale akosi si k sebe nevieme nájsť cestu. Vážne mám nejaké ťažké obdobie čo sa týka mejkapu (to sú ale problémy, čo?).

Našlo sa však aj pár dokonalých produktov, ktoré mi ten studený august rozjasnili a pomohli mi cítiť sa krásne (a snáď tak aj vyzerať). Sú medzi nimi aj pomocníci, za ktorých dám ruku do ohňa, dokonca aj tri znovuobjavené malé zázraky. Nechajte sa inšpirovať...



Kozmetiku Dr. Hauschka používam už dva mesiace. Priznávam, že doktorka troška podvádzam aj s inými rozpoužívanými kamošmi, ale verím, že nastane čas, keď budem verná len jemu. Zatiaľ nehovorím o žiadnych zázrakoch, i keď je mi každý jeden výrobok mimoriadne príjemný, sympatický, a to zloženie... to sa tak krásne číta. Vyzdvihnúť musím predovšetkým čistiaci krém, ktorý som si zamilovala hneď po prvom vyskúšaní. Očný krém som používala len zo vzorky, ale všimla som si, že účinkuje. Vzorka mi vydržala veeľmi dlho a krémik si plánujem kúpiť aj v plnom balení (ale najskôr chcem minúť zásoby, inak to nejde). O všetkých výrobkoch bude iste aj spoločná recenzia, ale chce to čas, možno veľa času.



V dekoratívke to vyzerá trocha monotónne. Nejako som sa namotala na ružovú (na perách) a telovo-ružovú a bordovú na očiach. Po niekoľkých mesiacoch ignorovania som si zasa obľúbila dvojodtieňový korektor Match2Cover od Essence. Svetlejší odtieň používam na prekrytie tmavších miest v očnom okolí, tmavší na prekrytie nedokonalostí pleti. Pôvodne bol korektor dosť krémový, po čase akosi stuhol, a teraz je fantastický. Stačí na do pokožky len vklepať v tenučkej vrstve a plní svoju funkciu dokonale, ešte aj dlho vydrží. Myslím, že na nejaký čas iný korektor hľadať nebudem a asi dokúpim ďalšie balenie, tak ma zaujal. Rozjasňujúca ceruzka Essence je multifunkčná a tiež ma v poslednej dobe celkom zachraňuje. Najradšej ju používam pod obočie. O Melted sa tu už čoskoro dočítate, zatiaľ vám len prezradím, že potvrdzujem všetky pozitíva, ktoré o nej kto povedal (hoci pri prvých pár použitiach som taká rozhodná nebola). O ostatných produktoch som už na blogu písala, tak ak vás niečo zaujíma bližšie, čítajte: Butter Gloss od NYX-uGOSH Forever eyeshadowkontúrky od Essence a novinky od Catrice.


V parfémoch som sa ja už našla, najlepšie mi sedí Alien (klasický i Absolue) a Miss Dior, na prechodné obdobie Chloé. V lete je Miss Dior mojou druhou kožou, hoci som ho tento rok začala používať aj v auguste. No čo, musím minúť aj zásoby ostatných parfémov. Druhým znovuobjaveným augustovým favoritom sa stal telový krém Balea so sladkou cukrovou vôňou. Tiež potreboval pár mesiacov, kým si k nemu znova nájdem cestu. Našla som ju a sú z nás skvelí kamoši.




Tretím znovuobjavencom je Tangle Teezer. Mám ho už poriadne dlho, ale poriadne dlho som sa s ním aj nevedela skamarátiť. Neviem, ako sa môže nejaký produkt ako "hrebeň" po čase zmeniť, ale stalo sa a ja sa češem už len ovečkovým fešákom. Ak nad TT váhate, radím vám s tým prestať a normálne ho vyskúšať. Myslím, že aj jemu vďačím za to, že 1. september 2014 sa v mojom svete stal dňom, keď som sa zobudila ako najšťastnejšia žena s krásnymi vlasmi. O tom vám iste ešte porozprávam, tak držte palce, aby to celé, čo sa práve s mojimi vlasmi deje, malo šťastný koniec.
Nakoniec moji dvaja malí záchranári - krémik Normaderm Vichy je u mňa spomínaný asi každý mesiac a ja dúfam, že to tak naďalej zostane. Ach, ak by som ho nemala, neviem, ako by som sa zbavila tých dvoch veľmi bolestivých bubákov, ktoré mi spôsobil istý kozmetický zázrak (už som o ňom písala a viac nechcem). Čo tu robí kortikoidná mastička do oka? Ukazuje sa, aká je aj ona záchranárka, ktorá mi v priebehu pár hodín vyliečila "kútik" na pere a pred pár dňami mi zachránila veľmi, ale veľmi boľavé oko (kvôli ktorému som pár dní nepozrela na počítač a nenapísala ani jediný článok či status).




Ako som sa fajne vyrozprávala. Máte aj vy svojich kozmetických záchrancov? Sem s nimi :)

Pekný deň!

4 komentáre:

  1. tobradex mám doma tiež, okrem masti aj kvapky do očí, mňa zas neposlúchalo pravé oko :D a najviac sa mi páči tieň od Catrice - zaujímavá farba :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kvapky Tobradex som ešte nemala, ale mastička je veľmi účinná. Ach, ten tieň Catrice je skvelý, až som nadšená :D

      Odstrániť
  2. Veľmi sa teším na recenziu na Melted lesko-rúž :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už čoskoro bude recenzia na blogu. Aj ja sa na ňu tešíím :)

    OdpovedaťOdstrániť