nedeľa 3. augusta 2014

Tri novinky od Catrice - It Pieces (aktualizované foto)

Ahoj, kočky!

S veľkou radosťou vás vítam pri čítaní dnešného článku. Neplánovane sa mi podarilo objaviť najnovšie "limitky" Catrice. Aby som to upresnila, išlo o limitku Metallure, z ktorej vám ale nič neukážem, pretože hoci plán kúpiť si aspoň jeden rúž a tieň, moje plány rýchlo stroskotali pri zistení, že tiene veľmi nemaľujú, len zanechávajú trblietavé stopy (síce pekné, ale pre mňa zbytočné) a odtiene rúžov mi  zrazu pripadali zbytočné (vzhľadom k vlastnej rúžovej zbierke). Pokochala som sa však pri prvých lastovičkách budúceho stáleho sortimentu, čiže "akobylimitke" It Pieces. V tomto prípade bol plán: aspoň dva mono matné tiene, obidva lesky na pery Lip Smoother a jabĺčkovozelený ligotavý lak. Nákup bol oproti plánu chudobnejší (jeden tieň a dva lesky), zato spokojnosť je veľká.


Matné očné tiene v drogériách tak veľmi chýbajú a nikto s tým nič nerobí. Značka Catrice nás v tomto smere zrejme čoskoro zachráni, pretože na trh chystá nielen niekoľko odtieňov matných monotieňov, ale rovno celú paletku (na ktorú si, prirodzene, už robím zálusk). Oplatí sa však do tieňov investovať? Podľa mňa áno. Aj keď som si pri skúšaní testerov nebola celkom istá, teraz už to viem. Na svoje veľké prekvapenie som si vybrala odtieň 040 Al Burgundy, ktorý som ani nepotrebovala, ani nechcela. Lenže na pokožke ruky vyzeral tak zaujímavo. To však nie je všetko. Stačí sa ho dotknúť a máte pocit, že ste sa dotkli jemne našľahaného maslového krému. Už po letmom dotyku farbí ako blázon. Tá pigmentácia je niečo, čo ste u žiadneho drogériového tieňa ešte nezažili, na to dám krk. Je určite lepšia ako u mnohých high end tieňov, za čím si rozhodne stojím.


Trocha však zarýpem, keď poviem, že matný tieň si predstavujem trocha inak. Matnejšie. Ale berte to ako priateľské rýpnutie, pretože tento tieň je božský. Aj keď podľa mňa úplne matný nie je, má taký matný lesk (ak to dáva zmysel). A ten z neho robí určite jeden z najkrajších tieňov tohtoročnej jesene. V kelímku vyzerá vyslovene burgundy, na oku už vidno aj jeho fialový podtón. Je to tak trocha chameleón, čo sa občas zahaľuje do hnedého plášťa (trocha to vidno na swatchi aj na oku).


Mám chuť vám o ňom donekonečna rozprávať, ale načo, keď kvalitu tohto tieňa môžem zhrnúť do niekoľkých výstižných slov: púdrovo-maslová konzistencia, mimoriadne sýta pigmentácia, skvelá výdrž, ľahké nanášanie (prstom, štetcom, dokonca penovým aplikátorom), nezvyčajný odtieň, absolútne žiadne stopy po usádzaní do záhybov viečka, kvalita vysoko predstihla cenu.
(Po viacnásobnom otváraní a zatváraní obalu som si všimla puklinu na tieni. Dúfam, že sa mi nepoláme, to by ma mrzelo.)
Odporúčanie: komu takýto odtieň pristane, nech číha pred najbližšou drogériou. MUST HAVE!
Obsah: 3,5 g
Cena: cca 3,50 €
Zatiaľ sa do predajní dostanú 4 odtiene (vanilkový, burgundy, chladný sivý a sivo-zelený), no neskôr pri výmene sortimentu pribudne aj ružový a stredne béžový (alebo svetlohnedý).



Všimnite si ten hnedý podtón v ohybe oka. Ten spravil blendovací štetec.

Jáj, obaly týchto leskov vyzerali tak lákavo. Nielen tým milým tvarom (nápadne pripomínajúcim podobný produkt od Clarins), ale aj príjemnými odtieňmi. A ak niečo o sebe tvrdí, že je Beautifying lip smoother, nemôže byť zlý. Po leskoch som siahla ako neviemčo po údenom a tešila sa, aké krásne pery budem mať. Avšak z výsledku na perách až tak nadšená nie som. Lenže to nebude celkom ich chyba. Moje pery sú dosť mäsité, čiže v pokojnom stave sa usadnú a rady vytvárajú vráskavý efekt (fuj, to som si teda dala týmto popisom), kde sa rúž a lesk s radosťou zachytí. Kto má však pery hladšie, túto nepríjemnosť nepozná a z leskov bude nadšený. Účelom tohto balzamo-lesku je síce tieto línie vyhladiť, čo sa mu v mojom prípade až tak nedarí, ale nezazlievam mu to, lebo jeho ďalšie vlastnosti sú viac lichotivé.
Doplnenie: Po dôkladnejšom zoznámení sa s leskami som objavila ich jedinečnú vlastnosť - liečia pokožku pier. Dnes ráno som mala trocha popraskané pery, na ktorých som mala aj odumretú kožičku. Po niekoľkonásobnom nanesení balzamu (Cake Pop) počas dňa sa mi pery zregenerovali a teraz sú úpne hladké!


 Tubičky majú sebavedomú veľkosť, nie sú maličké, ani obrovské, také... no mne sa tam hodí len to slovo sebavedomé. Mne sa páči ten penový aplikátor, z ktorého po stlačení tuby vystúpia kvapky lesku a tie aplikátor rozotrie po perách. Nanášanie je príjemné, len si treba dávať pozor, aby sa aplikátorom priveľmi na pery netlačilo, inak lesk rozotrie nepravidelne a za línie pier.




Ako ochutnávky sa na trh najskôr dostali odtiene 020 Apricot Cream a 030 Cake Pop. Neskôr k nim pribudne odtieň 010 Sweet Caramel, ktorý sa od nich veľmi líšiť nebude.
Doplnenie: Ako vidno aj na fotkách pier, mne rozhodne viac pristane (aj vyhovuje) tmavší odtieň Cake Pop a už teraz viem, že sa stane mojím veľkým obľúbencom.
Prečo by som ho odporučila? Predovšetkým pre tú úžasnú sladučkú vôňu a chuť - niečo medzi cukrovou vatou a maslovou sušienkou. Mňamka! A pre ten príjemný pocit na perách - žiadny lepivý pocit, skôr taký hýčkajúci, láskajúci.
PS: Tá sladká chuť na perách zostáva, aj keď je už balzam dávno zjedený, zmazaný, zbozkávaný...
Obsah: 9 ml
Cena: cca 3,50 €


vľavo: 020 Apricot Cream, vpravo: 030 Cake Pop
020 Apricot Cream

030 Cake Pop


Pôjdete si niečo z nových kúskov vybrať? Inšpirujte nás.

Pekný deň!

10 komentárov:

  1. mne sa strašne páčia také burgundy tiene, ale chcelo by to mať zelené oči a nie modré, ktoré potom vyzerajú ako králik angorak. ale pôjdem sa pozrieť po vanilkovom
    a tie lesky vyzerajú veru lákavo, ale na perách už pomenej. za tým sa asi nepotrhám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ninka, tie tiene sú priam rozprávkové. Tá konzistencia je neskutočná, pigmentácia perfektná, za celý deň nosenia sa z viečka ani nepohli. Dokonalosť. Ja som strašne chcela ten vanilkový, ale keď som skúsila testery, odtieň tohto burgundy ma dostal. No mám normálne chuť si časom kúpiť aj všetky odtiene, také sú skvelé.
      Je mi strašne ľúto, ako vyzerajú tie fotky pier :( Ako píšem, lesk sa mi usadil v záhyboch, ale tie fotky sú veľmi skreslené. Všimni si, akú tam mám pokožku... bielu, až sivú, rozrastrovanú. Pritom moja pokožka vyzerá inak. Na obranu tých leskov ale musím povedať, že sú neskutočne chutné, sladučké, vôbec nie umelé a treba si ich dať máličko (to som práve zistila). Už sa neviem dočkať výmeny sortimentu Catrice!!!

      Odstrániť
    2. hej, to som si všimla- bloger je svinka a makro fotky vyzerajú príšerne :D ale celkovo na lesky nie som a ak, tak jedine na megapigmentované s výraznou farbou

      Odstrániť
    3. Už som to napravila, teraz, myslím, vidno, že tie lesky sú fajné :) Ja mám zasa rada tmavšie výrazné rúže, ale lesky radšej svetlé.

      Odstrániť
  2. wow ten tien je uzasny!

    Inak pozyvam na DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tieň by som odporúčala každému aspoň vyskúšať. Myslím, že budete milo prekvapené :) Fakt špica!

      Odstrániť
  3. Ja niesom síce veľmi lesková, ale tieto "smútre" vyzerajú báječne. Lichotí mi aplikátor, aj na perách vyzerajú ako med, nebadám žiadne rozpíjanie sa, ani lepidlový efekt :) Ja určite aspoň jeden vyskúšam :) Aj ten tienik je krásny, limitky Catrice mám naozaj rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marry, Missy, pri tom burgundy tieniku som myslela na vás! Viem, že vám sa takáto farba páči a ja vám ho rozhodne odporúčam vyskúšať. Opakujem sa, ale je neskutočný. Ja som úplne onemela z tej konzistencie, je ako masielko. A tá pigmentácia...
      Lesk sa skoro vôbec nelepí, na perách je vážne príjemný a už ho mám aj v pracovnej kozmetickej taštičke. :D

      Odstrániť
  4. Našla jsem to :) 020 je fakt jemňoučký, tak asi zůstanu při 030.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa 020 samostatne nehodí, ale môžem ním zjemniť tmavšie rúže. Zato 030 sa nominoval na "pracovný lesk" :D

      Odstrániť