nedeľa 17. augusta 2014

Návod na dokonalosť?

Ahoj, kočky!

Verím tomu, že poslaním všetkých líčidiel je spraviť nás krajšími, alebo aspoň v nás ten pocit vyvolať. Verím tomu, že šminky sa o to skutočne snažia a ak nefungujú tak, ako to sľubujú, chyba môže byť práve v nás a v tom, že ich nevieme správne použiť. Keď sa mi dostal do rúk produkt, ktorý v blogovom svete zožal služnú kyticu slávy, ale mne zruinoval inak skvelú prácu jedného obľúbenca, nebola som si zrazu istá svojimi inak úspešnými pokusmi o dokonalú pleť.

L'ORÉAL, NUDE MAGIQUE, BLUR CRAM & EAU DE TEINT

Svojím dobrým vzťahom k tekutému mejkapu Eau de Teint sa netajím už pár mesiacov. Dobre si rozumieme po viacerých stránkach a viackrát som ho ocenila titulom "obľúbenec mesiaca". Moju pleť dokáže skutočne skrášliť, vytvorí na nej nádherný zamatový finiš, nespôsobuje žiadne problémy. Preto som sa celkom tešila na výsledok, ktorý by mohol vytvoriť v spolupráci so svojím bráškom Blur krémom. To je totiž taký krémik, ktorý, ak máte "good skin day", môžete nosiť samostatne bez mejkapu. Tak som to videla v reklame v časopise. Ak máte "bad skin day", vylepšíte si ho kombináciou Blur krému a mejkapu Eau de Teint.
No ale nič si nevylepšíte. Ja som si pleť len zhoršila a veľmi sa preto na ten Blur krém hnevám. Použila som ho len párkrát (konkrétne 3x) zo vzorky z časopisu (ach, ďakujem nebesám, že som si ho nekúpila v plnom balení) a viem, že s mojou pleťou je absolútne nekompatibilný. Všimnite si fotku nižšie, kde je celá moja tvár. Samotný Eau de Teint mi robí pleť krásnu, zdravú, skombinovaný s Blur krémom z nej spravil starú šupku. No nemôžem si pomôcť, ale moja pleť vyzerala fakt staro. A ten pocit, ktorý som s týmto kombom na pleti mala... Mejkap sa po kréme doslova šmýkal, nevedel sa na ňom uchytiť, pol dňa som mala pocit, že sa mi po pleti premiestňuje a fakt som sa cítila neisto. Potom som ho skúšala len "nadoma", ale nijako ma nepresvedčil. Najhoršie však je, že mi zrejme spôsobil kožnú nečistotu, teda upchal póry. Pod obočím sa mi vytvoril boľavý pupák, ale to ešte nehovorím o brade. Taký hrôzostrašný pupák nevídaných rozmerov som na tvári ešte nemala. Des! (Samotný krémik proti vyrážkam Vichy sa s ním trápil skoro týždeň! Viete, koľko korektoru som naň minula?)
Je mi trocha ľúto, že píšem také negatívne slová o bráškovi môjho obľúbenca. Vyzerá tak milo, dôveryhodne, ale mňa poriadne sklamal.  Na Eau de Teint nedám dopustiť, ale Blur cream si cestu k môjmu srdcu a najmä k mojej tvári nenašiel.


V časopise som našla vzorky Blur krému pre stredný a tmavší typ pleti (pre mňa okej) a mejkapu Eau de Teint v odtieni 150. Ten sa však počas distribúcie poškodil.

Zloženie Blur krému

Zloženie mejkapu Eau de Teint

Vľavo: Blur cream v odtieni pre stredný a tmavší typ pleti, vpravo: mejkap Eau de Teint v odtieni č. 140

Kombinácia Blur krému a mejkapu Eau de Teint mojej pleti vôbec nesadla. Pleť pôsobí staršie a unavene. Alebo to tak vidím len ja?
Máte skúsenosť s týmto kombom? Vyhovuje vám?

Pekný deň!

14 komentárov:

  1. Ja v globále nemusím tieto "bázy" - snáď každá mi zhoršila pleť...:( A tiež sa mi skôr zdalo, akoby vzhľadu makeupu skôr ublížili - a podstatne skrátili výdrž. Blur som skúšala iba v DM na ruke a radšej nie, viem ako by to dopadlo..:) Ale nad Teintom stále uvažujem...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podobne to mám aj ja, bázy veľmi nemusím, hoci moja prvá, ktorá bola od Maybelline (natrafila som na ňu pred pár rokmi v Švajčiarsku, u nás sa ale stále zohnať nedá) bola fantastická.
      Teint je skutočne môj obľúbený. Teraz mu dávam zasa krátku pauzu, aby si naň pleť priveľmi nezvykla.

      Odstrániť
  2. Eau de Teint mám hodně ráda. Sice má pár "much", ale za ten výsledný efekt mu to odpustím:) A Blur krém mě nikdy moc nezaujal. A když vidím, jak na tom je.. tak se to asi ani nikdy nezmění.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Výsledný efekt je rozhodne unikátny. Keď som ho vyskúšala prvýkrát, milo ma to prekvapilo. A Blur? Noo, nie, ani s iným mejkapom. Nie.

      Odstrániť
  3. ahoj pekny blog, davam followbudem rada ked tiež prideš pozriet moj:)
    http://www.aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Určite sa pôjdem pozrieť aj ja k tebe. A ďakujem za following.

      Odstrániť
  4. Eau de teint by som nikdy nekombinovala s ničím, neviem o čo Lorealu ide maj got... Veď ten make-up má byť ľahučký, to,že má veľmi prispôsobivé zloženie a ľahkosť je jeho benefit, nevidím dôvod dávať pod neho bázu,zvlášť takúto fuj fuj :/ Ak sa mi počas dňa vytráca, kľudne sa dá prekryť na novo, bez nechceného efektu nánosu....Normálne som sa rozčúlila, toto lorealu vôbec nepridá....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miška, ty si to perfektne opísala. Teint je predsa ľahučký mejkap a mne tiež nevadí si ho naniesť aj počas dňa. Akurát má nepraktické balenie, aby som ho nosila v kabelke :D

      Odstrániť
  5. Jaj, tak to je nepříjemné, no aspoň, že to byl jen vzorek :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to nepríjemné, pretože ešte dnes mám na brade pigmentovú stopu po vyrážke! Nemohlo mi to spôsobiť nič iné, pretože inak som používala stále rovnakú kozmetiku...

      Odstrániť
  6. Makeup ma veľmi láka, vyzerá tak prirodzene, no, ale ten krém, podľa fotky sa mi zdá, že dosť zalieza do pórov :/


    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď ja tomu veľmi nerozumiem "veľmi zalieza do pórov" - ak si niečo na tvár dávam, tak asi chcem, aby to tam išlo... Fakt neviem presne, čo je tým myslené. Ale na fotke podľa mňa fakt vidno, že to nie je ono, že to tak nemá byť a ja tam vidím smutnú pleť. Ešte keď si predstavím ten pocit, že Teint sa na tej báze nevedel uchytiť... blee. Zato mejkap samotný je fajnovka :)

      Odstrániť
  7. Nad Eau de tient som dllllllho rozmýšľala odkedy som ho videla snáď u každej kozmetickej bloggerky. Dnes prišiel jeho čas. Konečne sa mi podarilo tvár zbaviť ekzémov a teraz keď vyzerá fakt dobre (ako už dlho nie) nechcela som si na tvár prplať veľmi krycie makeupy. Ani sa mi nepáči (ani priateľovi :D) mať na tvári omietku, len dorovnať tón pleti. Na to mám korektor. V drogérke som skúšala aj Blur, keď už som ho tam videla, ale len tak na chrbte ruky. Zdal sa mi hrozne hutný a taký... no nekúpila by som si ho... Šťastie za tú vzorku ;) Ja som podkladovým bázam akosi neprišla na chuť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podkladovky ani pre mňa nie sú niečo, čo potrebujem alebo by som denne používala. Radšej použijem tuhší korektor, ktorým prekryjem nedokonalosti, a potom vyrovnám tón pleti, prepudrujem, prípadne zafixujem termálnou vodou. Eau de tein je podľa mňa skvelý.

      Odstrániť