piatok 15. augusta 2014

Meet Me Á Paris

Ahoj, kočky!

Zastihla ma smutná správa. Predsa prišiel čas, keď sa budem(e) musieť rozlúčiť s jedným neopakovateľným lakom. S kúskom pre mňa tak krásnym, že som si ho už minule kúpila do zásoby, lebo som sa bála, že ho prestanú vyrábať. A ako som sa potešila, že neprestali. Lenže žiadna sláva netrvá večne a aj jemu už bije umieráčik. V mojej zbierke má svoje čestné miesto, ktoré po ňom prevezme jeho syn. Ja sa ešte pokúsim zabezpečiť mu dákeho vnúčika, možno aj dvoch. Svoj vzťah k nemu som asi dostatočne opísala, taký je to fešák a spoločník. Ak by to bolo možné, mal by u mňa svoje miesto naveky...

CATRICE, ULTIMATE NUDES, 03 MEET ME Á PARIS

Už len ten romantický názov! Zlatík, chce byť tajným milencom, čo nás bude pusinkovať pod Eifelovkou, povodí nás po brehu Seiny, pozve na croissant do maličkej kaviarne. Bude sa tváriť nenápadne, bude nás láskať nežne. Neotrhneme z neho oči...
Ešte treba niečo dodať? No veď sa naň pozrite. Ako nežne zahalil moje nechtíky rannou mliečnou hmlou, v ktorej sa odrážajú prvé slnečné lúče a kvapky rosy prezrádzajú farby dúhy. Mliečna pena našľahaná s jemným malinovým sirupom vyliata na citrónový sorbet.
Toto je pán lak, pán dokonalý lak. Nechtíky po ňom vyzerajú ako potiahnuté gélom. Vyžaduje až 3 (ja som si dopriala rovno 4) vrstvy, ale stojí za to. Nechty s ním vyzerajú elegantne a dokonale upravené. Je to ďalší skôr nenápadný kúsok, ktorý si však okolie všimne a rado ho pochváli, vypýta si číslo (toho odtieňa) a vy zanecháte dojem.
Zanechal dojem aj na vás? V tom prípade utekajte k stojanom Catrice a zaistite si aspoň jednu fľaštičku. Ach, prečo nás musí opustiť práve tento lak? Prečo???
PS: Ak by ste vedeli o jeho náhradníkovi, určite mi o ňom napíšte.
Obsah: 10 ml
Cena: 2,79 €








Pekný deň!

2 komentáre:

  1. suhlasim, tiez som tomu svojmu uz zabezpecila nahradnika, a podla mna stacia aj 2 vrstvy - spravi to taky upraveny vzhlad a nevadi, ze vidno spicky....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Supeer, dúfam, že mu vymyslia adekvátnu náhradu :D
      Ja som zasa pri mliečkových lakoch dosť štedrá, mám rada ten pocit, že mám na nechtoch viac vrstiev. (Už to znie trocha úchylácky, ale čo...)

      Odstrániť