štvrtok 14. augusta 2014

GOSH Forever eye shadow

Ahoj, kočky!

Niektoré z vás to už vedia. Stala som sa šťastnou majiteľkou dokonalej jumbo ceruzky, resp. očného tieňa v ceruzke. A nie je to Milk od NYX-u, hoci aj z nej som nadšená. Našla som však ceruzku, ktorá ma bude často zachraňovať. Lebo sú dni, keď ráno vstanem a fakt si nestíham robiť dokonalé líčenie s krásne tieňovanými očnými tieňmi. Vďaka tejto ceruzke stihnem dokonalý mejkap v priebehu pár sekúnd. Doslova.

GOSH, FOREVER EYE SHADOW, 01 SILVER ROSE

Na jumbo ceruzky veľmi vysadená nie som, v zbierke ich mám len pár a používam ich skôr sporadicky. Po NYX-ke som si v priebehu niekoľkých dní zaobstarala aj iný model, a ten ma dostal do kolien. Ani neviem, ako je možné, že už v drogérii (bez akýchkoľvek recenzií) ma stojanček s touto novinkou od GOSH tak zaujal. No stalo sa. Začala som skúšať testery. Od prvého dotyku tuhy s pokožkou som onemela. Toto som ešte pri žiadnej ceruzke nezažila. Len čo sa tuha dotkne pokožky, začne sa doslova roztápať ako masielko. Netreba tlačiť, netreba obťahovať. Kam položíte tuhu, tam zostane krásna farba. Žiadne šmuhy, žiadne prechody, žiadne nepríjemné trenie po pokožke... Úžasné!
Očné viečko stačí pretrieť dvomi-tromi ťahmi a mám hotové líčenie. Fakt sa to dá takto jednoducho. Prípadne môžem okraje rozotrieť prstom dostratena, ale musím pracovať rýchlo, pretože farba okamžite zasychá a už ňou nič nepohne. Ceruzka je vodeodolná a vážne je. Dáte ju dole len dobrým odličovačom (aj micelárka s ňou musela chvíľu bojovať). Tieň sa dá použiť aj ako dlhtrvajúci podklad pod očné tiene. Pri takomto použití už netreba pracovať tak rýchlo, ceruzka farbu tieňa zachytí aj na zaschnutý povrch a perfektne ju na sebe udrží po celý deň. (Odskúšané.)
Paleta odtieňov obsahuje 8 nádherných farieb. Myslím, že farby ulahodia každému, pretože sú mimoriadne vydarené. Sú medzi nimi 3 svetlejšie nude, jedna tmavohnedá, tmavšia sivá, fialová, modrá a zelená. Všetky odtiene majú tlmený sivastý podtón a prídu mi veľmi variabilné a nositeľné snáď pre každého. Ja sama by som si vybrala ešte aspoň 4 až 5 ďalších farieb, stoja za to.
Tieň je zabalený vo vysúvateľnej (skrutkovacej) ceruzke z plastu, no nie takého klasického lacného. Vždy, keď ten obal chytím do ruky, mám pocit, že je z kovu. Pôsobí pevne a stabilne.
Obsah: 1,5 g
Cena: 9,99 € (za túto cenu som ceruzku kúpila v rakúskej Bipe, neviem, koľko bude stáť na SVK)

Tak koho som nalákala? Dúfam, že všetky, pretože toto je produkt hodný svojho mena a podľa mňa je to must have. Minimálne na prichádzajúcu jesenno-zimnú sezónu (odtieňovo), ale aj ako neporaziteľné líčitko do horúcich dní či k bazénu.







Ceruzka Forever je variabilná a líčenie s ňou ide rýchlo. Ak naozaj nestíham, potrebujem len decentné líčenie alebo jednoduchý očný tieň k výraznému rúžu, viem, po čom siahnuť. Odtieň Silver Rose je pre mňa tá správna voľba. Ukážem vám, ako ľahko sa dá štylizovať na 3 rôznych líčeniach. (Ospravedlňte nekompletné líčenie bez riasenky pri prvom líčení, to som celá ja.)

1. Samotný tieň v ceruzke Forever





2. Tieň v ceruzke Forever s čiernou linkou Maybelline


3. Tieň v ceruzke Forever, čierna linka Maybelline, sivozelený tieň Dior





Použité produkty:
(chýba tu gélová linka Maybelline a tieň Dior, pretože som ich chcela odfotiť samostatne, no medzitým sa mi pokazil foťák... :( )


Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Tieto Jumbo ceruzky sú naozaj skvelé! Ja som si obľúbila verziu od Astor. Je vodeodolná a tiež pekne vydrží. A podobný, medený odtieň. Tiež ju využívam, keď sa ponáhľam a je to výborný pomocník na zaspaté ráno :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dnes som bola tie Astorky obzrieť, ale musím povedať, že asi pôjdem po Goshkách, pretože tie sú o niečo chladnejšie, a to sa mi hodí viac. Na druhej strane je super, že Astor má aj bielu a krásnu čiernu :)

      Odstrániť
  2. Mám tiež Astorku, ako aj Julka a tá je tiež perfektná!:) Preto sa poobzerám aj po tejto, pretože vyzerá skvelo!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aďka, určite sa poobzeraj aj po týchto, iste budeš spokojná :)

      Odstrániť