sobota 19. júla 2014

Veľký zahraničný NEW IN

Ahoj, kočky!

Dlho sme tu nemali nákupy, či new in. Čakala som totiž na pár zásielok. Už to mám ale všetko kompletné, tak sa môžeme pustiť do otvárania balíčkov a odhaľovania pokladov. Keďže sú prázdniny a všetci niekam cestujú, aj moje najnovšie prírastky si trocha pocestovali. Prišli ku mne nielen z Európy (Rakúsko, Nemecko, Veľká Británia), ale aj z Ázie. Zoznámte sa, prosím. (A nemajte strach, ak neovládate niektorý ich rodný jazyk, budeme sa spolu baviť hlavne očami.)

Muselo sa to stať. Raz som sa zásadne rozhodla, naklikala pár vecí do počítača a o pár dní prišla prvá návšteva z rodinky Dr. Hauschka. Pleťové tonikum a denný tvárový olejček neprišli naprázdno. Potešili ma vzorkami rozjasňovačov by Terry a peknou voňavkou pre môjho T.





V zime sa mi nepodarilo dostať na svoju stranu nádherný kabátik od uja Michaela Korsa, ani tú krásnu vestičku. Zato teraz, v lete, som našla svoje dvojča - ten najúžasnejší trenčkout (trench coat) so zlatými cvočkami. Verím, že budeme spoločne nažívať v zhode naveky. (A už si nemusím robiť starosti, ako si vysvetlím kúpu podobného kúska od Burberry, veď tento môj ho dokonale nahradil a peňaženke ušetril zopár stovák.)


Košieľka od uja Korsa zasa čakala na svoj deň. Dlho sa naň pripravovala. Už v zime ku mne chcela, ale stála veľa. Jej cena sa zasa až tak nezmenila, ale to puto, čo pretrvalo tých niekoľko mesiacov, má predsa cenu zlata. Rovnako ako tá zlatá retiazka, ktorá sa na nej hompáľa.


Pomaly už strácam prehľad, kto a čo to u mňa býva. Strechu nad hlavou ale neodmietnem žiadnemu bezmocnému malému tvorovi, ktorý ma chce skrášľovať a z vďačnosti sa o mňa starať.




S menším oneskorením konečne dorazil aj čistiaci krémik od Hauschkovcov. A aká to bola sláva! Prišiel vo vlastnom dopravnom prostriedku a priniesol toľko parádnych mini súrodencov, že som ani nevedela, koho vítať skôr.


Kto by odolal tým zvodným očkám modeliek, čo na mňa žmurkajú z obálok časopisov. Poďte k nám, kočky, u nás je miesta dosť. Že nesiete aj malé darčeky?


Maličké a farebné. A akú radosť mi spôsobili. Leteli cez polku sveta, museli si spraviť aj medzipristátie, ale dorazili, spokojné a šťastné, v poriadku a s malým prekvapením. Jedny budú zdobiť moje nechtíky, druhé zasa očká.


Ak je niečo dobré, môže to byť double. Tak ako tie najjemnejšie bavlnené tampóniky, ktoré budú hladiť moju tvár deň čo deň. Júj, a ten madľový balzamík, ten snáď prišiel z raja.


Madame Minou je mačička, ktorá spraví z čajíčka mačací večierok.



Utvorte koridor! Prichádza pani Čokoládka. Dokonalosť nad dokonalosť sa usídlila na mojom kozmetickom stolíku, zasadla na svoj trón a bude tam kraľovať, kým... Kým nič. Bude tam kraľovať a basta. (Tešte sa na recenziu niekedy budúci týždeň, dievčatá, pretože to bude bomba! Čokoládová bomba, explózia dokonalej farby, vône a chuti...)
K návštevníkom sa pridali aj malé darčeky od môjho T. - nádherný náramok a milučký zápisníček.



Aj vy ste cez prázdniny ponúkli svoj domček/bytík podobným dovolenkárom? Tí moji sa už pekne zabývali a zostávajú :)

Pekný deň!

12 komentárov:

  1. Krásne nákupy.:) Najviac ma mrzí, že zrejme nebudem môcť využiť narodeninovú zľavu, keďže budem zrejme na ceste na dovolenku alebo na nej - aj keď, má to svoje výhody.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Adi, to mi ani nespomínaj :) Ja sa vždy rok teším, kde všade využijem narodeninovú zľavu, robím si plány a nikdy, fakt nikdy to nevyužijem :D

      Odstrániť
  2. Krásne nákupy :-) Veľmi sa mi páči kabátik, je krásny. A tie veci od Rossmanna si si objednávala?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Z kabátika sa veľmi teším, lebo po nejakom takom, ktorý by mi dobre sadol a nebol by mi pridlhý (tento má skvelú dĺžku a ja som dosť malá), dlho túžila. Veci od Rossmanna som kupovala v Nemecku. Keď sa mi tam podarí dostať, nikdy ho neobídem :D

      Odstrániť
  3. tomu hovorim Nakupy :D tu hauschku si objednavala z douglasu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Ten prvý nákup Hauschku je z douglasu, čistiaci krém som kúpila v parfumérke.

      Odstrániť
    2. to som teda netusila, ze douglas posiela aj na SR (alebo dobre, ze som nevedela) :D ja som hauschku objednaval na http://www.yinyang.cz

      Odstrániť
    3. Super, ďakujem za tip, kde sa dá Hauschka zohnať. Ale aby som nezavádzala, ja som si to z Douglasu dala zaslať na rakúsku adresu, neviem, či na Slovensko posielajú. Ak by aj posielali, iste predražene :(

      Odstrániť
  4. Ten trench coat je absolúúútne úžasnýýý!!! Páči sa mi, že opäť s takou láskou a nehou píšeš o nových prírastkoch zo sveta kozmetiky a fashion :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oblečko mi tentokrát vybral môj T., lebo po tej blúzke som dlho túžila a zastrájala som sa, že tento rok investujem do toho kultového trench-a. Lenže on mi objavil tento nádherný, ktorý je tesne pod zadok (čo je pri mojej veľkosti (malosti) priam zázrak).
      Juli, tento článok sa písal sám, lebo každá vecička mi urobila veľkú radosť :)

      Odstrániť
  5. Waau, samé skvelé veci :) Dr. Hausch-ku obdivujem už dávno

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Strašne sa teším, ako budem tú kozmetiku recenzovať, ale trocha to asi potrvá, lebo sa snažím robiť ten prechod na iný kozmetický režim miernejšie. Vyzerá to však byť dobrý krok :)

      Odstrániť