streda 23. júla 2014

Love Nature - Aloe Vera

Ahoj, kočky!

Minulý mesiac som k meninám dostala od sestry pekný balíček pleťovej kozmetiky. Potešila som sa, pretože som chcela vyskúšať ucelený rad výrobkov Love Nature s aloe vera od Oriflame. V katalógu predsa tak krásne voňali...

ORIFLAME, LOVE NATURE (COMBINATION SKIN)

Aloe vera zaberie vždy. Dajte ju na vodu, kúpim ju. Dajte ju na jogurt, kúpim ho. Dajte ju na kozmetiku, musím ju mať. Podobne som sa tešila aj na "alojkovú" kozmetiku, hoci som vedela, že jej tam veľa nebude. Tak ale schválne...


CLEANSING GEL

Čistiaci gél musím pochváliť. Nemôžem povedať, žeby sa o moju pleť nejako staral, ale celkom dobre odličuje. Používam ho v sprche k prvotnému odstráneniu mejkapu, po ktorom pleť dočistím micelárkou. Mejkap celkom slušne rozpustí, dokonca ma zbaví aj vrstvy maskary, takže konečné odlíčenie mickou je pekne rýchle. Keď sa pozriem na zloženie, no, tam to už také pozitívne nie je. Sulfáty, pegy, parabény... a aloe kdesi na chvoste. Pri čistiacich géloch to až tak neriešim, pretože verím, že tie prísady sa do pleti nestihnú dostať, ale aj tak.
Obsah: 150 ml
Cena: cca 5 €



FACE TONER

Hydratačná tonizačná voda sa mi na leto hodila. Používam ju ráno na osvieženie pleti. Tonizačná voda má otvoriť póry, do ktorých sa potom ľahšie "prepašujú" výživné látky z denného krému. Keďže ráno nepoužívam micelárku, tonizačná voda je tou správnou voľbou. Neočakávam od nej nejaké zvlášnte účinky, preto som spokojná. Veľmi oceňujem, že nevysušuje pleť ako to býva u iných podobných výrobkoch. 
Obsah: 150 ml
Cena: cca 5 €



GEL CREAM

Gélový krém ma milo prekvapil. Je neskutočne príjemný pri nanášaní, krésne vonia, je ľahučký a pleť zanecháva hydratovanú. Lenže mi nesadol. Vyskočilo mi po ňom pár maličkých vyrážok, preto som ho prestala používať. Využíva ho najmä T., ktorý má zmiešanú, ale viac suchú pleť, takže pre zmiešanú pleť so sklonom k masteniu ho neodporúčam. Krém inak celkom dobre poslúži aj ako podkladový krém, pretože zanecháva hladký profil pokožky.
Obsah: 50 ml
Cena: cca 5 €



EYE GEL

Nakonieca si ten najnepodarenejší výrobok z celého radu. Gél na očné okolie, taký ten typický výrobok, ktorý si pri slovnom spojení "kozmetika s aloe vera" predstavíte. Avšak mňa ničím nezaujal. Používam ho málo, pretože ma ani veľmi nebaví, a to preto, lebo lepí. Na noc ho nepožívam vôbec, vtedy mám radšej nejaký hutnejší očný krém, na deň upredňostňujem gél, ale nie taký, ktorý mi pri následnom líčení bude "cuckovať" mejkap. Do pokožky sa síce vstrebe, no pocit ulepenosti zostáva. Našla som mu však lepšie využitie. Skladujem ho v chladničke a keď nastane horúci deň, použijem ho ako first aid osviežovač pleti - malé množstvo gélu rýchlo rozotriem v dlaniach a priložím na tvár. Hmm, aké príjemné.
Obsah: 15 ml
Cena: cca 3,50 €



Máte skúsenosti s touto kozmetikou? Rada by som od vás dostala tipy na nejaký skvelý aloe vera gél na pleť a telo, ktorý sa dá bežne kúpiť (v drogérii alebo v lekárni), ktorý obsahuje aspoň 98 percent aloe.

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára