utorok 22. júla 2014

Lilac Glow

Ahoj, kočky!

Utorok je deň, keď vám ukazujem svoje lakové prírastky a ten dnešný bude celkom zaujímavý. Ani sa mi to nechce písať, no zasa pôjde o kúsok, ktorý sa nedá na Slovensku zohnať, ale verím, že ho oceníte aspoň ako potešenie pre oči.

RIVAL DE LOOP YOUNG, GOLDEN GLOW, 02 LILAC GLOW

Po prvom zhliadnutí limitky Golden Glow ma jednoznačne zaujal tento li-láčik. Farbička, ktorá poteší každú lila-maniačku. Netreba v nej hľadať žiadne komplikované podtóny, vyrobená je len zo svojej vlastnej farby, strednej fialovej, možno s kvapkou sivej. Čo z nej robí zvláštnu dámu, je jej zlatá duša. Milióny zrniečok zlatého prachu, ktorý rozžiari každý fádny deň. Na slniečku krásne blikajú. Samy posúďte, či je lak skôr nenápadný a či si ho hneď každý všimne. Ja si myslím, že aj keď nevypáli oči hneď pri prvom pohľade, zrak na ňom nejakú chvíľu rád spočinie. Nesie v sebe akúsi upokojujúcu silu, čím si u mňa zaistil miesto v jesennej zbierke lakov.
Lakuje sa parádne, má aj fajnučký štetček, plochý, no nie priveľmi široký. Spoločnosť mi robil celé tri dni, potom sa mi už žiadalo iného odtieňa.
Obsah: 8 ml
Cena: cca 1,99 €










Pekný deň!

7 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Zdá sa mi taký nevšedný, preto aj zaujímavý :)

      Odstrániť
  2. Veľmi zaujímavý lak, na leto mám takéto zlaté trblietky radšej ako strieborné a pod :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa to zasa vždy ťahalo k studeným a striebristým tónom, teraz mám zasa skôr zlaté a teplé obdobie. Tomuto laku tá zlatá vážne pristane...

      Odstrániť
  3. Presne ako hovoríš: li-láčik (miláčik:-). A krásavec! Nevídaný a originálny. Fešák s fakt zlatou dušou... (zdá sa mi teda, že ste perfektný pár;-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatiaľ sa len zoznamujeme, ale kdesi v kostiach prstov cítim, že náš čas bude prekvitať spolu so spadnutými listami stromov. Iste, bude to skvelý jesenný spoločník :)

      Odstrániť