pondelok 7. júla 2014

Elixír na očné okolie a pery

Ahoj, kočky!

Niežeby som starostlivosti o očné okolie nevenovala pozornosť, ale dlhodobo to bola oblasť, kde som si nebola istá účinkom nijakého prostriedku určeného na jeho starostlivosť. Keď tak spätne uvažujem, asi som nemala žiadny očný krém či gél, ktorý by v tom maličkom očnom okolí spravil nejaký zásadný (alebo aspoň viditeľný) účinok. Myslím pozitívny účinok. Každý očný krém mi pritom vystačil aj na cerý rok používania. Nemôžem sa preto pýšiť dajakými závratnými skúsenosťami, avšak dnes vám predstavím jedného celkom schopného pomocníka.

BALEA, CELL ENERGY, ELIXÍR PRE OČNÉ OKOLIE A PERY

Z radu Cell Energy som si dosť obľúbila nočný krém, ktorý by som si kúpila aj v plnom balení a s radosťou ho používala, keby som nemala zásobu iných krémov. Pozitívna skúsenosť ma nútila vyskúšať očný krém. Ako som spomínala vyššie, doteraz som so žiadnym očným krémom viditeľné výsledky nedosiahla, takže som verila Belei. Dôvera sa celkom vyplatila, hoci ešte stále nemôžem povedať, žeby som našla ideálny očný krém
V prvom rade sa mi páči balenie. Obsahuje síce obligátnych 15 ml, ale flakónik pôsobí objemnejšie. Oproti typickým tubičkám je toto príjemná zmena, pretože krém si môžem pumpičkou pohodlne dávkovať a spotrebujem ho do poslednej kvapky. V druhom rade je obal vyrobený z obyčajného transparentného plastu a nevyzerá veľmi reprezentatívne. Samotný obsah je ľahký biely krém bez vône. Chvíľami sa mi vlastne zdá, akoby som v ňom niečo cítila, ale hneď to pominie, takže vôbec neviem.
Zaujímavé sú jeho účinky. Účelom tohto krému je zjemniť jemné vrásky v okolí očí a pier, dodať tejto jemnej pokožke hydratáciu, vitamín E sa postará o ochranu pred voľnými radikálmi. A mne sa zdá, že to aj celkom dodržiava. Teda, nečakajte vyhladenie vrások, ale mierne zjemnenie po aplikácii uvidíte. Je to zrejme len dočasný stav, no môžete takto predísť napríklad usádzaniu sa korektora vo vráskach. Pokožka je viditeľne žiarivejšia, ale nie vďaka trblietkam, tie našťastie krém neobsahuje. Myslím si, že je to kvôli hydratačným vlastnostiam, ktoré pokožku trocha "presvietia". V očnom okolí je krém trocha lepivejší, naopak, ak ho použijem na pery, vytvorí perfektný základ na nanesenie rúžu. Dokonca tu som si všimla, na perách, ako dokáže jemnúčko vyhladiť vrásočky.
V mojom prípade ide zatiaľ o najlepší krém na očné okolie, preto ho ODPORÚČAM.
Obsah: 15 ml
Cena: cca 5 €






Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Zaujímavý produkt, akosi som ho prehliadala. Zaujalo ma, že je určený aj na pery. Ďakujem za tip :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stojí za vyskúšanie. Bola som spokojná aj s nočným krémom a tento drobec ma zaujal podobne. Je fajn nielen ako očný krém, ale ako podklad po rúž je priam skvelý.

      Odstrániť
  2. eau de teint od L'oréal, je ten make up dobrý doporučila by jsi ho? sestra si ho přeje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám ten mejkap veľmi rada a používam ho skoro každý deň. Robí mi nádhernú zamatovú pleť, celkom dobre kryje (nemám síce veľké nedokonalosti, ale napríklad na lícach mám také maličké bodky, ktoré prekryje dokonale). Ja by som si ho kúpila znova.
      Najväčší problém môže byť to jeho balenie. Je síce krásne, ale treba o minútku viac času stráviť nanášaním, keďže má malý otvok, na ktorý treba priložiť prst a tak nanášať. Minulý mesiac som naň písala aj recenziu (Zamatovejší než zamat) a stáva sa pomaly pravidelným členom mojich každomesačných obľúbencov. Takže u mňa je spokojnosť veľká :)

      Odstrániť