nedeľa 15. júna 2014

Premiéra s PRITI NYC

Ahoj, kočky!

Uvažujem, ako často začínam článok tým, že som sa na jeho písanie veľmi tešila. Práve tak by som chcela začať aj dnes. No čo narobím, keď mám akési šťastie na vecičky, ktoré mi robia radosť?
Takú radosť mi pred pár týždňami spravila výhra laku značky PRITI NYC. Viackrát som svoju radosť opisovala a nedá mi to ani teraz. Tak veľmi som po ňom túžila, až kým mi túto túžbu nesplnila najmilšia Dandelijon vďaka tomuto nádhernému článku. Ešte raz jej ďakujem!!!

PRITI NYC POLISH, 206 MEDITERRANEAN BELLS

Na lakovanie tohto netoxického krásavca som sa poctivo pripravila. Povedala som si, že si ho dám na nechty len vtedy, keď si popri lakovaní budem môcť vychutnať kávičku a kávičkovú čokoládku, ktorú som v balíčku zo súťaže našla. Stalo sa a bolo to mooc príjemné. Všetko to spolu pekne ladilo a ja som si to naozaj užila. Jediné, čo ma trošička zarazilo je, že láčik "voňal" rovnako ako jeho menej priateľskí toxickí kamaráti.
Odhliadnuc od pachu som však nadmieru spokojná a potešená. Vo fľaštičke sa zdá byť trocha nudný a poviem vám, bála som sa tej perlete, ktorá na mňa cez sklo vykúkala. Ha, lenže po nanesení dvoch vrstiev na nechtíky sa z perlete vykľula nesmierne zaujímavá námraza. Presne tak, námraza je to správne slovo, ktoré vystihuje efekt tých striebristých mikromiličiastočiek na povrchu nechtov. Nie je to klasická perleť, skôr vymakanejšia 2.0 verzia. Základná farba ma očarila podobne. Môže sa zdať, že ide o obyčajný chladný nude odtieň, to je pravda, hm, lenže nude odtieň švihnutý kvapkou taupe (alebo niečím ružovkastým či fialkastým, ani sama neviem). Najdôležitejšie je, že tá farba sa mi neskutočne páči a pristane mi. Juch juch!
Kvality laku stoja taktiež sa zmienku. Štyri dni sa mi z neho neodlúpla ani najmenšia lupinka, na piaty deň som odlakúvala. Kto ma tu už trocha pozná, vie, že ja lakujem často a rada a že takmer 5 dní s jedným lakom si koleduje o hromadné ukameňovanie zvyškom mojej lakovej zbierky.
S lakom som tentokrát aj troška zaexperimentovala a dopriala som mu rozkvitnúť. Čo myslíte, pristanú mu ružičky?
Verím, že kávičkový lak nebude mojím jediným v zbierke s logom značky PRITI NYC a že mu pribudnú nejakí súrodenci. Zaslúži si ich. A vaše nechtíky si takéhoto skrášľovača jednoznačne zaslúžia tiež.
Obsah: 12,6 ml
Cena: cca. 15 €
Troška viac ohľadom zloženia laku si môžete prečítať tu: www.yinyang.cz.









Kto by sa dal pozvať na takúto šálku kávy?

Pekný deň!

10 komentárov:

  1. Júúú! Také kávičkovo-čokoládové fotky, to je krásne ranná kofeínová vzpruha!:-) Moja milá Aknelka, ani nevieš, akú mám radosť, že ste sa s PRITI tak pekne skamarátili, že vám to spolu tak pristane, že lak putoval k tej správnej majiteľke, ktorá ho nechala tak nežne rozkvitnúť:-). ♥ A keby laky vedeli rozprávať, isto by ti tento tvoj poďakoval za krásny článok, ktorý si mu venovala a bol by pyšný, na aké pekné nechty sa dostal a aké pekné slová si o sebe vypočul.;-)
    Juj, (takéto) šťastné konce mám najradšej...:-) :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A to všetko len vďaka tebe ;) Je to tak, stali sme sa najlepšími nechtíkovými kamošmi, ale plače, chudáčik, za bračekmi a sestričkami, tak to musím nejako zariadiť. No a poviem ti, Luci, už je to viac ako mesiac, ale ja som z tej výhry stále rovnako potešená. Mala si ma vidieť, keď som si prečítala tvoj mail o výhre... CMUK!

      Odstrániť
    2. To je krásne!! Milé a superzlaté:-), som nadšená a šťastná, no fakt! A to všetko vďaka tebe:-)). Mohla som si priať viac, keď som nechtíkového kamoša do giveaway posielala? Veru nie, jedine ak vidieť tú šťastnú, mail čítajúcu tvár:-). Ale vieš čo? Úplne ju (vďaka tvojim dokonalým opisom tvojej úprimnej radosti) vidím.♥ CMUK!;-)

      Odstrániť
  2. Krásně napsáno. :) Nad Priti uvažuju stále intenzivněji, snad se dokopu k nějaké objednávce. :) Odstín je krásný, ozdoby mu taky sluší. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Mňa takáto možnosť vyskúšať ho celkom nakopla. lebo musím priznať, keď sa niečo nedá zohnať v obchode, som dosť lenivá to objednávať na nete :) Videla si však výber ich odtieňov? To je paráda! Povedala som si, že keď sa zbavím niekoľkých iných lakov, doprajem si nejaký krásny šťavnatý Priti...

      Odstrániť
    2. Přesně tak, sice je to takový pohodlnější po internetu, ale já radši to klasický nakupování. :)) Barevnou nabídku jsem viděla a uchvátil mě tam hned jeden fialový. :)

      Odstrániť
    3. Ja sa zasa budem rozhodovať medzi niekoľkými ružovými :D

      Odstrániť