sobota 17. mája 2014

Malý kozmetický WISHLIST

Ahoj, kočky!

Články tohto typu sa na mojom blogu zatiaľ neobjavili. Rozhodla som sa to zmeniť. Z takého celkom jednoduchého dôvodu - keď vám takto verejne ukážem, po čom túžim, budem to brať ako nejaký sľub a budem sa snažiť ho aj splniť. Takže keď vám ukážem, čo si chcem do mojej kozmetickej zbierky zaobstarať, budem sa snažiť to do posledného "puntíka" splniť. A tentokrát by mi to ani nemalo robiť veľké problémy, už aj preto, že dve želania som si už splnila a tretie zariadil osud. Zvyšok je v štádiu riešenia :)

Ako vidíte, som celkom skromná, túžim len po siedmych kúskoch:


1. Sójový odlakovač PRITI NYC - veľmi, veľmi ho chcem vyskúšať. Toto malé balenie stojí dosť veľa, ale ak je prírodné, nebude ničiť moje nechtíky, ktoré odlakúvam dosť často a nebude páchnuť acetónom, stojí za to. 

2. Lak na nechty PRITI NYC - aby boločo odlakúvať tým odlakovačom, treba nejaký krásny lak. V sortimente značky je veľké množstvo odtieňov, no ja by som na začiatok chcela nejaký neutrálny. A viete čo, mne sa toto prianie vlastne čoskoro splní. Láčik vo farbe bielej kávy som totiž vyhrala v GA u milej Dandelijon. 

3. Dior Addict Fluid Stick - novinka od Diora, ktorá mi nesmie chýbať. A nechýba mi, už ho totiž vlastním. Nie síce v odtieni Wonderland (práve bol nedostupný), ale v aj tak krásnej žiarivej farbe Magique. Vyzerá to však tak, že mu prikúpim súrodencov. 

4. Lancôme Lip Lover - pravidelní čitatelia vedia - už ho mám (recenzia). Mooc príjemná záležitosť. 

5. Thierry Mugler Alien Eau Extraordinaire - Alien je moja srdcovka a hoci svieže vône veľmi nevyhľadávam, táto by mohla byť fajn alternatívou na leto. Páči sa mi. 

6. Micelárka Garnier - už som ju mala v rukách, no vtedy zvíťazila overená loreálka. Lenže láka ma viac a viac. 

7. Šampóny Ultra Doux - sú na zjedenie. Keby nemali také úžasné "príchute", určite si ich nevšimnem, ale nedá sa. Aspoň jeden svojim vlasom snáď doprajem. 

A čo vaše kozmetické priania, zhodli sme sa v niečom?

Pekný deň :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára