utorok 29. apríla 2014

Šťavnaté líčenie v štýle pin-up

Ahoj, kočky

Zasa až po mesiaci som sa dokopala pripraviť pre vás nejaké líčenie. A bude pekne šťavnaté, také jabĺčkové. Po všetkých tých nudných líčeniach v hnedých tónoch, prípadne výrazných rúžoch a nude looku, je trocha farby na očiach vítaná zmena. Oprášila som teda staršiu limitovanú paletku Dior, ktorá je pre mňa malým klenotom, a vybrala si z nej ten najžiarivejší tieň. Ten som na viečku trocha rozmazala a oko som zvýraznila svojou obľúbenou gélovou linkou Maybelline. Riasy som zvýraznila ďalšou svojou stálicou Wah Wah Woom. Obočie som zľahka dokreslila ceruzkou Givenchy. Pleť mám nalíčenú tým pekelným mejkapom, ktorý som vám už toľko spomínala (hoci na týchto fotkách vyzerá celkom okej). Pod mejkapom je báza Gosh, na ňom zasa nenápadný poprašok púdrom Catrice. Líčka mám pobozkané nádhernou lícenkou YSL (jarná limitka) a pery zasa už pomaly dochádzajúcim rúžom v ceruzke Max Factor.
Pozdáva sa vám takéto farebné líčenie? Máte odvahu líčiť si oči výraznými farbami aj na bežný deň? Ja tú odvahu mám len v prípade, že som oblečená v nejakých neutrálnych farbách, tentokrát čierno-bielo.









TVÁR:
Podkladová báza/Gosh
Mejkap/Rimmel/Stay Matte
Púder/Catrice/Prime and Fine
Lícenka/YSL/Flower Crush Palette

OBOČIE:
Čierna ceruzka/Givenchy

OČI:
Paletka očných tieňov/Dior/LE Garden Edition/441 Garden Pastels
Gélová linka/Maybelline
Riasenka/Look by Bipa/Wah Wah Woom

PERY:
Rúž v ceruzke/Max Factor/Colour Elixir/10 Couture Blush

Pekný deň!

8 komentárov:

  1. Krásne ličenie! Celkom závidím licenku YSL ^^

    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Z tej lícenky som bola spočiatku trocha sklamaná, lebo v krabičke je taká ružovo-broskyňová, na tvári však len ružová s dosť veľkými trblietkami. Trblietky sa ale stratia a farba je aj tak krásna...

      Odstrániť
  2. Jeeej tebe to ale pristane :) Tento fresh look sa mi veľmi páči je to konečne zmena po všetkých tých nude líčeniach všade naokolo :) Všetko skvelé produkty, tú lícenku ti tichúčko závidím aj ja ;) Missy
    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Missy :) Mám teraz všeobecne chuť na takéto fresh farby, akurát si zasa nemôžem maľovať oči, lebo mám zapálené riasy, je to na porazenie. Akonáhle to však bude možné, idem znova do farieb!!!

      Odstrániť
  3. Ty stíny vypadají moc pěkně a celé líčení je super na toto krásné počasí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Táto paletka sa mi mimoriadne páči, hoci tie farby sú trocha šialené :D Tak ale dá sa s nimi pohrať. A ďakujem za pochvalu :)

      Odstrániť
    2. práve že tie farby vôbec nie sú šialené :-) Sú krásne, jarné, šťavnaté ... aj ja som už takúto zelenú vyskúšala do práce a na ozvláštnenie som pridala ešte aj takú oranžovo bronzovú do vnútorného kútika a matnú tmavozelenú do ohybu + trošku vonkajší kútik ... úspech zaručený ;-) vyskúšaj, farbičky stoja za to :-)

      Odstrániť
    3. Ale je pravda, že farebnejšie líčenie dostane aj viac komplimentov. Musím sa už odviazať ;)

      Odstrániť