streda 30. apríla 2014

Pred spaním si dáme brokoličku z Talianska

Ahoj, kočky!

Pred viac ako mesiacom sa moja pokožka na tvári zbláznila a začala stvárať čudné veci. Príčiny tej zmeny mohli byť rôzne, bolo by ich dokonca dosť, takže ten správnej sa asi už nedopátram. Čo sa však s tou pleťou dialo? Inokedy typická zmiešaná pleť, občas silná a znášanlivá, občas celkom citlivka, sa zrazu, zo dňa na deň, vysušila. Nič mi na nej nedržalo, žiaden mejkap, čo je pre mňa dosť zlé, keďže medzi ľudí rada chodím s krásnou pleťou, a tú bez mejkapu nemám. Nebolo ani ľahké dostať takúto pleť do akého-takého normálu. Poviete si, suchú pleť stačí predsa poriadne nakrémovať, a je po probléme. Nebolo. Pokožka do seba nechcela nič prijať, všetko akoby odpudzovala. Prekvapivo ma v tom čase zachránil krém, ktorý som dovtedy síce používala, no bez nejakého efektu.

BALEA NATURE, NOČNÝ KRÉM S OLEJOM Z BIO BROKOLICOVÝCH SEMIEN

Tento baleácky nočný krém som teda už nejakú dobu používala. Nevedela som si naň však utvoriť žiadny názor, pretože sa mi zdalo, že s pleťou nič nerobí. To by mohlo byť aj dobrým znamením, keby bola pleť vo výbornom stave a krém by ho nezhoršil. Lenže moja pleť má nejaké neduhy, preto hľadám prípravok, ktorý ju trocha "znormalizuje". V stave takejto núdze som brokoličkový krém začala používať v bohatšej vrstve na noc. A moje prekvapenie? Hneď ďalšie ráno bola pleť omnoho pokojnejšia, suché miesta sa zmiernili. Potrebovala som pár takýchto extra dávok (moho to byť okolo 5 nanesení) a pleť sa dostala do stavu, keď som mohla použiť aj mejkap. Teraz si na krém viem utvoriť názor. Je veľmi fajn. Pleť upokojuje, hydratuje, mierne vyživuje. Je určený pre všetky typy pleti, avšak treba si nájsť pre seba najvhodnejšie dávkovanie. Neobsahuje silikóny, parabény, minerálne oleje, či farbivá, zato je až 95 % obsahu prírodného pôvodu. Má príjemnú ľahkú krémovú konzistenciu, aj keď hustejšiu. Krém je balený v tube, takže sa ku koncu už ťažšie vytláča, no aspoň hygienicky. V budúcnosti by som sa aj poobzerala po kompletnom sortimente pleťovky Balea nature, myslím, že stojí za to.
Obsah: tuba 50 ml
Cena: žiaľ, presne si už nepamätám, ale myslím, že okolo 4 eur

Poznáte pleťový rad Balea nature? Máte nejaký osvedčený krém/gél/a pod., ktorý stojí za vyskúšanie?








Pekný deň!

2 komentáre:

  1. ja ho tiež mám, príjemne vonia ale aj keď nie je moc mastný a príde mi ľahká konzistencia, nemôžem sa zbaviť takého toho pocitu, že mi ostane sedieť na pleti a lepím sa o vankúš :-( asi sa vrátim späť k overenému jazmínovému od garnier ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne viem, čo myslíš a súhlasím. Veľmi som si to neuvedomovala, ale aj ja som z neho mala takýto pocit.

      Odstrániť