štvrtok 20. marca 2014

Povinné tetovanie

Ahoj, kočky!

Jeej, prebudili sme sa do krásneho dňa, a ten si zaslúži aj krásnu recenziu. Možno sa vám už ani nebude chcieť čítať chvály na preslávené Color Tattoo, no sú tak skvelé, že ich nemôžem nechať nepovšimnuté ani na stánkach blogu.

COLOR TATTOO, 87 MAUVE CRUSH

Spočiatku som bola k tejto vychytávke od Maybelline celkom skeptická - opäť ďalšie krémové tiene, ktoré sa prácne nanášajú, po čase sa na viečku zlejú a čoskoro v škatuľke aj celkom vyschnú. To som sa však poriadne mýlila a na moju škodu aj dosť dlho. Keby som ich vyskúšala len čo som ich objavila, mohla som mať parádny podklad pod tiene už dávno. Zistila som totiž, že všetko, čo sa o tattoo písalo, je pravda. Super jemná textúra, ktorá sa jednoducho nanáša prstom i vhodným štetcom, na oku vydrží všetko (fakt všetko), je výdatne pigmentovaný, dá sa použiť samostatne alebo ako podkladový tieň (tiene bez výdrže zrazu vydržia všetko) a vypadá to tak, že tieň v balení veľmi nevysychá. Z toho, čo som zatiaľ čítala na blogoch, pigmentácia a textúra nie je celkom rovnaká u všetkých odtieňov. Niektoré sú vraj slabšie pigmentované a ťažšie sa nanášajú. Keď som skúšala odtiene v drogérke, tiež som si všimla, že napr. fialový vyzeral naoko výrazne, ale pri nanášaní už tak pigmentovaný nebol.  Pokiaľ ide o tú super výdrž, výrobca sľubuje 24 hodín. Každému je asi jasné, že toto nikto testovať nemusí, lebo sme edukované a pred spaním sa odlíčime.
Mám však malú výčitku. Nechápem, prečo sa u nás dá zohnať len pár odtieňov CT. V USA ich majú xy, medzi nimi aj krásne nude a matné, úplne skvelé na denné líčenie a úžasné podklady. Myslíte, že sa niekedy niektoré z nich dostanú aj k nám?
V zbierke mám zatiaľ len 1 odtieň, a to vôbec nie taký, ktorý som si pôvodne chcela vybrať. Ten môj je v zvláštnom mixe farieb modrej, kvapky tyrkysovej, fialovej, šmrncnutý dávkou perlového lesku a miniatúrnych strieborných trblietok. Môj plán vyskúšať CT mal pôvodne skončiť v nejakom krásnom hnedom odtieni, ale taký, aký som si predstavovala, som nenašla. Kúpu tohto chameleónika však rozhodne neľutujem. A vám odporúčam zadovážiť si aspoň jedno roztomilé balenie...










Pekný deň!

2 komentáre:

  1. Tyhle stíny jsou prostě boží, sama je mám velmi v oblibě :-)
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím mať aj ďalšie odtiene, len keby sa k nám dostala tá kolekcia nude :)

      Odstrániť