štvrtok 27. marca 2014

Čo dokážu Balea šampóny, 2. časť

Ahoj, kočky!

Po veľkej eufórii a vďaka skvelej skúsenosti s bezsilikónovými šampónmi Balea som sa s radosťou a veľkými očakávaniami pustila do testovania ďalších neprebádaných balení. Bude medzi nimi aspoň jeden, ktorý by prekonal ten fialový, ktorý som vychvaľovala v prvom článku o týchto šampónoch?


GLOSSY BRAUN SHAMPOO

Pamätám sa, ako som vždy túžila po šampóne na hnedé vlasy, len od inej značky, ktorý krásne voňal po kakau. Nikdy som si ho však nekúpila. Baleácky som už v regáli nemohla nechať. Snáď oprávnene som sa tešila na jeho vôňu a účinky - sľubovala som si od neho minimálne jemné zvýraznenie prirodzenej hnede mojich vlasov a aspoň minimálnu výživu. Splnil aspoň niečo? No neviem, ani som ho nevypoužívala do konca. Mojim vlasom akosi nevyhovoval. Nevšimla som si na nich žiadny lesk, nevyživil ich, dokonca sa mi zdalo, že ich aj slabšie umýva. Nechcem o ňom tvrdiť, že je nanič, pretože mnoho dievčat ho má veľmi rado, takže na ňom niečo bude, hodnotím ho však podľa seba a u mňa nezabodoval.




LOCKEN SHAMPOO

Ďalším kandidátom na môjho osobného vlasového miláčika bol šampón na vlnité vlasy. Keďže mám dosť oslabené vlasy, aj moje kučery stratili tvar. Akú-takú nádej im mohol ponúknuť práve tento šampón v oranžovej tube. Lenže ani tentokrát vlasy nejasali nadšením. Akoby sa niečo pokazilo, zrazu nič nefungovalo. Dokonca mi nevyhovovala ani jeho tekutá forma, pôsobil na mňa lacným zriedeným dojmom a ani som nemala chuť ho používať. Moje vlasy opäť vravia "nie".




OIL REPAIR SHAMPOO

A máme tu obľúbenca blogového sveta - šampón s pšeničnými proteínmi, panthenolom a glycerínom. Hmm, znie to ako parádna vyživujúca mňamka, na ktorú sa vlásky mimoriadne tešili. Lenže ako to už býva, ani vychvaľovaný produkt neulahodí každému. Zdá sa, ja som bola tentokrát v tej druhej skupine. Dávala som mu šancu do poslednej kvapky, skúšala som na jedno umytie použiť jednu dávku i dve, nič nepomohlo. Pre mňa bol nedostačujúci. Dĺžky a končeky vlasov nevyživil, korienky sa mi rýchlo mastili. Je možné, že v letných mesiacoch by naň vlasy reagovali lepšie, tak mu možno niekedy neskôr dám aj druhú šancu, no zatiaľ neoslnil.




KOFFEIN SPUELUNG

Tak ako v prvom článku, aj teraz príde v závere k slovu kondicionér. Kofeínový zázrak, ktorý sľubuje pevné a posilnené vlasy a zabraňuje ich vypadávaniu. Hovorím si, toto musí fungovať. Okej, to vypadávanie vlasov asi veľmi neovplyvní, tomu som šance až tak nedávala, ale nejaké spevnenie som si predstaviť vedela. Všetko márne. Nehovorím, že bol zlý, ten základ služieb, ktoré od kondicionéra očakávam, splnil (uľahčenie rozčesávania, mierne uhladenie povrchu vlasu), ale nič viac.



Uvažujem, čo sa stalo. Prečo som v podstate nebola spokojná s ďalšími ospevovanými šamponmi, do ktorých som po predchádzajúcej skúsenosti vkladala veľké nádeje. Bolo to preto, že v zime vlasy podstatne viac trpia ako v lete, že som ich týrala horúcou vodou, spletaním do vrkoča alebo zovretím do štipca? Mám v pláne vrátiť sa k tomu fialovému šampónu a čiernemu kondicionéru a vyskúšať ich moc na mojich momentálne dosť oslabených a zničených vlasoch, tak dúfam, že ma znova presvedčia o svojich kvalitách.
Aká je vaša skúsenosť? Spokojnosť? Ako sa šampóny správajú na vašich vlasoch?

Pekný večer!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára