piatok 10. januára 2014

Riasenka Vamp! by Pupa. Recenzia, ktorú ste si mali prečítať už v máji

Ahoj!

Rozmýšľam, či sa mám priznanať. Asi to však spravím a poviem vám, že túto recenziu som pre vás pripravovala už v máji minulého roka. Je to teda vonku. Neviem, či pre vás bude mať ešte nejaký zmysel, ale svoju výpovednú hodnotu hádam nestratí. Riasenka je totiž stále v predaji.

Riasenka Vamp!, 100 Extra Black



Nemám veľa možností dostať sa do predajne Pupa a poviem vám, nemala som ani v pláne kúpiť si tam maskaru. Tak akosi sme na seba natrafili. Zaujala ma však hneď, ako som ju zočila. A čo bolo najlepšie, v tom čase bola dostupná aj v sete spolu s perfektnou kajalovou ceruzkou a malým puzdierkom. Obalom nie je veľmi výnimočná, no mne sa práve takého minimalistické balenia páčia. Pekný strieborný obal, ktorý sa smerom zdola nahor mierne rozširuje. V prípade maskary Vamp! sa mi zdal byť však zaujímavejší aplikátor v tvare presýpacích hodín, ale len s jemným zúžením v strede. Nikdy som nepochopila, ako nás môžu výrobcovia riaseniek presvedčiť, že tak alebo onak tvarovaný aplikátor spraví riasam aj niečo iné ako len nanesie tuš, ale pravidelným skúšaním rôznych druhov som aj ja zaregistrovala, že niečo do seba to predsa len má. Platí to však aj u Vampa? Ja neviem. No fakt.
Preto som tak dlho otáľala aj s touto recenziou. Neviem si akosi utvoriť názor na spojenie tohto aplikátora s tušom a účelom. Ide totiž o to, že podľa mňa je tuš vnútri maskary príliš hustý na tie husté štetinky aplikátora. Snáď chápete, ako to myslím. Na obale sa píše, že ide o objemovú riasenku. Nech som však nanášala akokoľvek (nikdy si na riasy nedávam viac ako dve vrsty - objem podľa mňa neznamená nános, ale prirozdené "napumpovanie" rias), objemu som sa nedočkala. Predĺženie áno, objem nie. Nahliadnite na fotky, čo si o tom myslíte vy? 





Moje prirodzené riasy sú dosť dlhé a celkom aj husté a ako vidieť na fotkách, maskara im veľa nedala. Povedala by som, že ich len predĺžila a dodala im čerň. Problém bude možno aj v tom, že som od nej naozaj očakávala parádny objem a predĺženie len v druhom rade. Určite som ovplyvnená aj inou svojou vychytávkovou maskarou, ktorá sľubovaný objem naozaj zaručí.
Nechcem tvrdiť, že maskara Vamp! je zlá, tomu neverím ani ja sama. Skôr si myslím, že ju ocenia majiteľky kratučkých rias, ktorým aplikátor i hustejší tuš môže vyhovovať viac.

Máte skúsenosť s touto riasenkou? Dajte mi vedieť, ako vyhovuje vám.

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára