utorok 3. decembra 2013

Rockabilly!

Pekný večer!

S technikou to máme tak, keď nám poslušne slúži, sme spokojné, akonáhle sa niečo začne kaziť, najradšej by sme všetky technické vymoženosti zabalili do starého uteráka a zakopali v susedovej záhrade. Mne sa dnes trocha nedarí s fotkami. Totiž počítač, foťák a baterka z foťáka si povedali, že dnes nebudú spolupracovať nielen so mnou, ale predovšetkým medzi sebou. Preto namiesto "novembrového" článku pridávam ďalší nechtíkový.

MISSLYN nail polish, 508 rockabilly


Fotky až tak neukazujú skutočný farbu laku, no verte mi, je krásny a zaujímavý. Padol mi do oka hneď, ako som sa približovala k stojanu tejto značky. Ešte stále spadá do cenovej kategórie, v ktorej som ochotná kupovať si laky na nechty. Doteraz to bolo do 5 eur, hoci niektoré "spešl" laky tejto značky stoja 6 eur. (Okej, tak mám aj pár drahších kúskov, ale o tých inokedy.)
V prípade odtieňa rockabilly ide o kombináciu tmavotyrkysovej s čiernou a jeho podstatu tvorí zeleno-modrý shimmer. Niekto by namietal, že lak je tmavozelený, ale podľa mňa je to tmavotyrkysová. Nepýtajte sa prečo, tak to vidím ja. Na nechtoch sa správa hravo nenápadne, aj keď čierne nechty za nenápadné určite nepovažujem. Hovoríme však o pôsobení v rámci farebnej kategórie. Snažila som sa zachytiť tie odtiene, ktoré hádže, ale asi márne, najlepšie je to vidieť na nechtoch naživo.
Mám ho nalakovaný zatiaľ len druhýkrát, ale akosi sa mi nepozdáva jeho výdrž. Lakovala som klasicky - podkladový lak, dve vrstvy farebného, všetko zafixované nadlakom. Prvýkrát sa mi na končekoch nechtov hneď ošúchal, druhýkrát sa mi stala väčšia nepríjemnosť. Hoci som si nechty nalakovala poobede, s dostatočnou dobou schnutia medzi jednotlivými vrstvami, ďalšie ráno som našla úplne doškriabané nechty, dokonca s otlačenou tkaninou. Neviem, či to bola chyba tohto laku alebo nadlaku, ale niečo mi tu nesedí. Na druhý deň sa rockabilly porúčal. 





Ako vidíte, nechtíky som si troška ozvláštnila. Na prsteníky som nalepila po 3 zlatisté okrúhle kamienky a manikúra bola hneď veselšia. Škoda len, že na ďalší deň to celé šlo dole.


Máte skúsenosť s lakmi značky Misslyn? Vydržia vám dlhšie ako mne?

Majte sa krásne :)

4 komentáre:

  1. Krásna farba :) Túto značku nepoznám, vždy si dávam podkladový lak i nadlak a vtedy mi aj laky od Essence Color&go vydržia aj tri, štyri dni.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, kde robím chybu pri tomto laku :( Pretože inak sa mi zdá dekoratívka tejto značky kvalitná, najmä lícenky sú krásne.

      Odstrániť
    2. Musím si niečo z nej zohnať a vyskúšať :)

      Odstrániť
    3. Ak chodievaš napr. do Rakúska, tam sa dajú ľahko zohnať v drogérii Muller.

      Odstrániť