streda 9. októbra 2013

SCHWARZKOPF GOT2BE - PRODUCT REVIEW

Ahoj!

Tretina mesiaca pomaly za nami a na blogu jediný októbrový článok. Hlava plná nápadov, chýba len dostatok odhodlania a síl. Dnes sa vo mne konečne nazbieralo dostatok síl, takže mám článok o vlasových (stylingových) výrobkoch od značky Schwarzkopf. Priznám sa, doteraz mi Schwarzkopf výrobky veľmi nelichotili, tak ani neviem, kde sa u mňa vzalo toľko serepetičiek. Asi to bude tým, že všetky výrobky sú z línie got2be. Zdá sa, že pri tejto línii sa výrobcovia troška vyhrali a okrem zaujímavých obalov ponúkajú aj kvalitu. Got2be sa špecializuje na mladých aktívnych ľudí, ktorí často menia svoj styling, preto vlasy dostávajú zabrať.
Smooth & chic, Anti-frizz lotion
Začneme tým lepším. Toto vyhladzujúce mlieko som si z celej línie kúpila ako prvé. O svojej kvalite ma presvedčilo hneď po pár použitiach. Krásne vyživí suché vlasy, ktoré neelektrizujú a nelietajú. Dá sa použiť aj pred žehlením či féhovaním, pričom vlasy chráni pred vysokými teplotami. Ja ho nepoužívam pred žehlením, na to mám radšej tekuté prípravky, radšej si ho votriem do vlhkých, prípadne aj suchých vlasov, ktoré sú potom hebkejšie. Určite nečakajte, že mlieko vám vyhladí kučeravé vlasy na rovné. Vyhladenie je tu myslené skôr v zmysle vyhladenia povrchu vlasu, nie vyhladenie z kučier na rovné vlasy. Odporúčam ho všetkým ženám, ktoré majú suchšie vlasy - vďaka tomuto mlieku budú hebké, poddajné, prevoňané a nehrozí pocit mastnoty. 

Guardian angel, 220°C heat protection
Tu toho veľa nenapíšem. Jednoducho ochrana je potrebná a kto si žehlí alebo fénuje vlasy bez ochranného spreja (krému) je blázon. Horúce želiezka škodia vlasom viac ako čokoľvek iné, preto ich treba chrániť, chrániť, chrániť. Tento ochranný sprej pekne vonia a dúfam, že vlasy aj chráni. Dúfam preto, že ja si ich často nežehlím ani nefénujem, takže veľmi hodnotiť nemôžem. Berte to skôr ako taký tip odo mňa.

Beach girl, Mermaid look texturizing salt spray
Hm, kto slaný sprej v slepej nádeji vyskúšal, vie. Je to viac-menej blbosť, aj keď... Mne ho odporučila jedna vlasová štylistka, dala som na jej slová, a neviem prečo. Veď odkedy som tento výrobok videla prvýkrát, bola som si istá, že to nebude nič pre mňa. Netvrdím, že nefunguje. Lenže ja mám vlnité/kučeravé vlasy, na ktorých je to nepoužiteľné. Soľný sprej však dostane šancu na reparát na inom type vlasov, tak snáď tam nesklame. Inak, okolo uzáveru sa vytvorila jemnučká vrstva soli, troška lepkavá, ktorá tam vznikla zrejme preto, že som fľaštičku už otvárala :)

Volumania, Big volume push up
Prichádza moja srdcovka! Toto je bomba! Stylingový púder v spreji je jeden úžasný výrobok s najdokonalejšou malinovou vôňou. Chcete vlasom dodať objem? Pretrepať, nastriekať ku korienkom, hotovo. Sprej vlasy pri korienkoch nadvihne, tie pôsobia nadýchane a bohato. Ak vlasy ešte jemne natupírujete, potom do nich vstreknete tento sprej, efekt sa znásobí. A tá vôňa... nastriekala by som sa ním celá. Jednoznačne odporúčam.

Sparkling, Shine styling spray
Posledný mnou vyskúšaný got2be výrobok je lesk v spreji. Ten ma veľmi nepresvedčil o svojich účinkoch. Niežeby bol celkom nanič, ale vlastne je. Keď si ho nastriekam na vlasy, okamžite sa rozžiaria a sú krásne lesklé. Po polhodine však tento efekt už nevidieť. Okrem toho je to vlastne len alkoholová vodička s trochou parfumu, no radšej si neprivoniavajte. Je dosť možné, že by ste aj nafúkali. Výrobok neodporúčam, chcelo by to dlhodobejší efekt a menej alkoholu, ktorý vlasy vysušuje, takže po ňom môžu vyzerať ešte suchšie. Možno by to ocenili slečny s rýchlo sa mastiacimi vlasmi.

Aj keď som s dvoma výrobkami nebola celkom spokojná, línia got2be ma rozhodne zaujala. Obľúbila som si predovšetkým push up púder v spreji a vyhladzujúcu emulziu. Mám suché vlasy, ktoré si vyžadujú veľa starostlivosti, preto na nich ďalšie výrobky nemuseli zanechať ten správny efekt. Môj názor je však taký, že výrobky rozhodne stoja za vyskúšanie. Všetky sú balené po 200 ml a ich cena sa pohybuje okolo 5 eur.

Máte skúsenosti s niektorými stylingovými produktmi got2be? Dajte mi o tom vedieť.

Pekný deň!

3 komentáre:

  1. prve tri vyrobky sú moje naj!:) užasne moje vlasy sú o 60% rovnejšie po nich:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pomáha ti aj ten slaný sprej vyrovnať vlasy? Mám mu dať ešte šancu?

      Odstrániť
  2. Kedysi som mala sprej na tepelnu ochranu a bola som celkom spokojna. ;)

    OdpovedaťOdstrániť