utorok 16. júla 2013

V lete schlaďte aj vankúšiky pod očami

Ahoj!

Ktorá z nás v lete rada neponocuje? Ja zvyknem ponocovať počas celého roka, jednoducho nerada chodím spávať skoro, čo sa občas odrazí aj na pleti. Konkrétne pokožke pod očami. Tam sa mi totiž raz za čas objavia nepekné vankúšiky, ktoré mi chcú asi niečo naznačiť. Rozhodla som sa proti nim trocha zabojovať, preto som si zaobstarala chladivý očný gél s guličkovým aplikátorom.
Najprv vám však prezradím, že už som podobnú vychytávku kedysi mala, ale nejako zvlášť ma neoslovila. Ide práve o ten guličkový aplikátor, ktorého používanie na pleti mi pripadá nehygienické. Potom som sa však dozvedela, že tá gulička sa vyrába z materiálu, ktorý má akési "samočistiace" účinky. To ma trocha upokojilo, hoci si nemôžem byť istá, že aj firma, od ktorej si produkt kúpim, taký aplikátor naozaj bude mať.

ESSENCE, Cooling eye roll-on



Chladivý očný gél od Essence som si kúpila predovšetkým preto, že obsahuje uhorkový výťažok. Som dosť zaťažená na kozmetiku s touto prísadou a väčšinou ma nič uhorkové nesklamalo. Bude to tak aj v prípade tohto gélu?
Na obale výrobku je uvedené, že neobsahuje alkohol a parfum. Ďalšie plus. V tomto bode musím potvrdiť, že výrobok vôbec nedráždi moje citlivé oči. Spomínaný uhorkový výťažok má napomáhať zmierniť opuchy očí a bojovať proti známkam únavy. Spočiatku som pri používaní gélu nepociťovala nič. Priznávam, že tie moje problémy s opuchnutnými očami nebývajú veľké, takže veľké výsledky ani nemôžem očakávať. Napriek tomu cítim, že keď si gélom/guličkou pretriem očné okolie, isté osvieženie sa dostaví. Ak však očakávate, že vám gél zminimalizuje "načuchrané babičkovské vankúše", radšej sa poobzerajte po niečom účinnejšom. Ako lacný očný osviežovač však gél plní svoj účel. Opuchy lepšie zmierni vylúhované vrecúško čierneho čaju z chladničky.


Gél je bezfarebný, neobsahuje alkohol a parfém, čiže je vhodný aj na citlivú pokožku a oči. Balenie s guličkovým aplikátorom má 15 ml a spotrebovať ho treba do pol roka. Za cenu cca 3 eurá vám príjemne schladí očné okolie, ale väčšie zázraky nečakajte.

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára