streda 24. júla 2013

Púdrovačka

Ahoj!

Po akom produkte z dekoratívnej kozmetiky v lete siahate najčastejšie? Ja po rúži/lesku na pery a púdri. Vlastne pravdivá odpoveď by bola v tomto prípade "po púdri", pretože po "mazátku na pery" siaham najčastejšie v každom ročnom období.
Keďže sa mi akurát míňa jeden púdrik od Max Factor, rozpozerávala som sa po novom. Jasné, že som chcela skúsiť niečo nevyskúšané, pričom do oka mi padol púder od CATRICE, ktorý bol dokonca za polovičnú cenu, pretože v auguste definitívne opúšťa stály sortiment značky. Oplatí sa za ním bežať do drogérie a zaobstarať si ho predtým, ako sa s ním navždy rozlúčime?

SKIN FINISH 020 natural beige

Doteraz som sa po púdroch Catrice veľmi neobzerala, pretože ma akosi odrádzalo jeho balenie. Ale to bola chyba. Keď som púder prvýkrát otvorila, zaujalo ma, že aj tak jednoduchý obal môže byť kvalitný. Priznám sa, že ho rada bezdôvodne otváram a zatváram a neviem sa nabažiť toho dvojfázového sysému (vrchné viečko totiž nevyletí hore ani nespadne dole naraz, ale sa pekne zastaví za 45 stupňovom uhle).



Zaujala ma aj konzistencia púdru, ktorá je jemne krémová. Ak sa čudujete, ako môže byť púder krémový, tak sa skúste zapozerať na fotku nižšie. Keď po ploche púdru prejdem prstom, pekne sa tá krémová štruktúra ukáže.


Napriek tomu ide o plnohodnotný púder, ktorý je nesmierne jemný, čo si zasa môžete pozrieť na obrázku nižšie. Snažila som sa vo vzduchu demonštrovať rozptýlenie jemnučkých čiastočiek púdru. Myslím, že je to trocha vidieť...



Ako sa však púder správa na pleti? Hmm, tu až taký dokonalý nie je. Hoci je púder určený pre všetky typy pleti, ja ho na mastnú pleť neodporúčam, pretože to by ste sa museli púdrovať aspoň raz za hodinu, aby ste sa neleskli. Moja pleť je zmiešaná a po dvoch hodinách si musím prepúdrovať nos, aby som sa neleskla. Čo je však skvelé, čelo sa mi neleskne, tam púder drží pekne. Pri zmiešanej pleti hrozí, že púder vytvorí na lícach (suchších miestach) šupinky, čo však nebol prípad púdru Catrice. Odtieň 020 je síce svetlejší, ale pekne sa prispôsobuje tónu pleti, resp. pekne splynie s mejkapom. Tohto púdru sa určite nemusia báť majiteľky suchej pleti, nemal by im ju vysušovať.
Desať gramov púdru je potrebné spotrebovať do 18 mesiacov, čo by nemal byť pre nikoho problém.
Pre tie, ktoré sa vyznajú, pridávam foto zloženia:


Od augusta sa môžeme tešiť na nové púdriky, o ktorých si môžete viac prečítať na stránke Catrice.


Čo si myslíte o tejto výmene púdrov? Nie je to len starý obsah v novom obale?

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára