utorok 2. júla 2013

Laky z LE Floral Grunge (Essence)

Ahoj!

Nedávno som vám na fotkách ukázala moje úlovky z limitky Floral Grunge od Essence. Mimoriadne sa mi tieto vecičky páčia a práve laky z tejto LE u mňa momentálne vedú v boji o to, ktorý lak dostane šancu ukázať sa na mojich nechtoch.
Samostatne vyzerajú veľmi pekne, no ešte viac sa mi páčia v hlavnej úlohe nail artu. Tentokrát je to snáď to najjednoduchšie oživenie jednofarebného laku, aké si viete predstaviť - s použitím praskajúceho laku, ale nie na celú plochu nechta.

03 Grunge me tender (The Suede)
Do tohto laku som sa úplne zbláznila. Hoci na nechtoch nosím zelenú asi tak raz za 5 rokov, táto je očarujúca. Nie je to typický mint odtieň, ale prekrásna farba pistáciovej zmrzliny. A to ja teda môžem. Konečná textúra laku je krásne zamatová, jemnučká na dotyk. Síce sa trošku ťažšie odstraňuje, ale za ten efekt to stojí. Pekne kryje v 2 vrstvách, ale znesie aj tretiu.





01 Be Flowerfull (The Shine)
Vo fľaštičke sa mi lak zdal trocha nudný, ale svoju plnú krásu ukázal práve nalakovaný na nechtoch. Neviem z neho odtrhnúť zrak. Mám viacero lososových, ružových a inak podobne sfarbených lakov, no Be Flowerfull je taký mix ich všetkých - ani príliš kričiaci, ale ani žiadny nenápadný. Je jednoducho pekný a hodí sa každému. S praskajúcou ozdobou farba ešte ožila. Tento look ma naozaj baví.






Použitý praskajúci lak je C01 Jungle Treasure z limitky Glamazona od Catrice.

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára