štvrtok 27. júna 2013

Space nail art

Ahoj!

Konečne som sa premohla a spravila si na nechtoch niečo komplikovanejšie. V konečnom dôsledku je to aj tak jeden z tých jednoduchších nail artov, ale vyžaduje si trocha času a nejakú zručnosť.

Veľmi som neverila, že to vyjde, keďže som tento druh nail artu robila prvýkrát. Preto som ani nenafotila postup. Napokon sa mi výtvor celkom vydaril a páči sa mi, takže v blízkej dobe si podobný určite spravím a už aj s fotopostupom. Ide tu vlastne o vytvorenie si vlastných lakových nálepiek (nair stickers). Ich výrobu si môžete zatiaľ pozrieť na tomto skvelom fotopostupe.

Dnes tu mám aspoň pár inšpiratívnych (dúfam) fotiek.





Obľubujete nail art stickers? Kupujete si ich alebo si radšej vyrobíte vlastné?

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára