pondelok 10. júna 2013

LE Catrice: Hip Trip laky, ktoré by som si kúpila aj dvakrát

Tohtoročný jún som začala pestro. Najprv návštevou botanickej záhrady, kde som okrem rastlín mohla obdivovať pestrofarebné motýle, krátko na to návštevou drogérky, kde som plná dojmov utrácala peniaze za pestrofarebné laky na nechty. Dnešná chutnávka z nákupov bude kompletná zbierka limitovaných lakov na nechty Catrice, z ktorých som už nedávno ukázala dva, lenže laky ma tak oslovili, že som si musela dokúpiť zvyšné tri odtiene. A páčia sa mi tak, že by som si ich najradšej kúpila do zásoby. Lenže, ako ste sa mohli presvedčiť už v inom článku, ja zásoby lakov určite nepotrebujem a verím, že stále budú nejaké neodolateľné lakové novinky pribúdať. 


Tak tu sú. Páčia sa mi nielen odtiene, ale aj fľaštičky. Rada pracujem s lakmi od Catrice. Uvítala by som síce trocha užší štetček, no dá sa s ním pekne lakovať. 


C01 Blue Highway
Temný modrý odtieň laku ma trocha sklamal. Pravdupovediac, čakala som viac shimmeru a trocha inú modrú. Tento jediný asi nebudem nosiť samostatne, zato sa pri ňom dá vyblázniť s rôznymi toppermi alebo pri nail arte. Ak sa dostanete na koniec článku, je tam malé prekvapko :)
Lak skvele kryje už v druhej vrstve, je pekne lesklý, ale chýba mi tam ten shimmer, ktorý na fľaštičke trocha vidno, ale na nechtoch vôbec. 


C02 Green Days
Veselá teplá zelená s chladivým nenápadným shimmerom. Na obrázku, kde sú tri prsty, nevyznieva jej skutočný odtieň, ten je pri dennom svetle taký, aký vidieť na väčšom obrázku. Tam si môžete všimnúť, že v dvoch vrstvách lak celkom nekryje, preto sa netreba báť použit´ aj tretiu vrstvu a top coat. 


C03 The Salmon Dance
Veselý názov, krásna jemná lososová farba. Na fotke mám len dve vrstvy, pýta sa tam tretia, treba ju dať, lak bude skutočne ozdobou. Takisto obsahuje jemnučký biely perleťový shimmer, ktorý farbu skvele oživuje. 


C04 Wheels On Fire
Must have na leto. Toto je asi najkrajší koralový lak, aký si na tohtoročné leto môžete zaobstarať. Opakujem sa, ale aj tomuto odtieňu dodáva ten jemnučký chladivý shimmer šťavu. Myslím, že v lete sa hodí každému a kto ho bude mať na nechtoch, bude mať hneď lepšiu náladu. Dosť dobre kryje už v dvoch vrstvách, len nesmú byť úplne tenučké. 


C05 Nude & Rude
Posledný odtieň z kolekcie je nude. Zdalo by sa, že k tým ostatným žiarivým farbám nezapadá, ale opak je pravdou, skvele každú farbu dopĺňa a vďaka nemu sa otvárajú brány všemožných kombinácií. Jasné, aj tento obsahuje shimmer, treba ho na nechty natrieť trikrát a doplniť top coatom. A nedajte sa zmiasť, hoci je nude, na nechtoch krásne žiari. Mohli by ho zaradiť aj do stálej ponuky nude odtieňov. 

Na záver sľúbené prekvapko. Je to rýchly nail art s použitím troch lakov z tejto kolekcie. Celkom efektné, čo poviete?


Prajem vám veselé lakovanie :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára