utorok 7. mája 2013

Aprílové New in

Ja viem, už tu máme máj, takže názov tohto článku je pár dní pozadu, no nejako som nestíhala písať. Našťastie, nakupovať som stíhala :)
Nebudem sa tu však veľmi rozpisovať, preto tento článok nebude žiadna recenzia. Bude to len taký článoček, aby som sa pochválila, čo všetko z kozmetického sveta mi uplynulý mesiac spravilo radosť a možno trocha inšpirovala čitateľky.


Hneď začiatkom mesiaca som absolvovala "nálet" na DM-ku. A objavila som tam skvelé zľavy na dekoratívku Essence a Catrice. Obohatila som si tak zbierku lakov na nechty hneď o 4 kúsky v jemných jarných farbách. Neodolala som a do zbierky som kúpila aj mono očný tieň Essence (č. 55, shrimp me up). Tá farba je prekrásna a očiach žiari. Nízka cena ma prinútila kúpiť aj krémový očný tieň Essence (č. 09, For fairies). Hoci krémové tiene nie sú mojou srdcovkou, tento som si kúpila skôr ako podkladový tieň na tmavšie líčenie. Zatiaľ ho však používam samostatne, lebo na jar a v lete si výraznejšie farbím pery a líčka, takže na oči volím neutrálne farby. A tento tieň nanesený v tenkej vrstve pekne rozžiari očká.
Po veľmi dlhom otáľaní som si konečne kúpila lesk XXXL Shine - číry. Písala som už o ňom minulý mesiac tu.
Na istotu som išla len po dve veci: hydratačný a rozjasňujúci korektor od Catrice, ktorý patrí medzi moje top produkty a osviežujúci očný roll-on zasa od Essence.
Najväčšiu radosť mi však tentokrát spravila kúpa časopisu, ktorý bol plný darčekov a vzoriek (3 druhy káv, sprchovací gél a očný krém, ktorý som veľmi túžila vyskúšať). Paráda!
Nakupovaniu však nebol koniec. Pozrite sa, čo som objavila pri jednej návšteve DM-ky!


Tie najvoňavejšie sprchovacie gély Balea! Mali by ich vyrábať aj ako sirup na zmrzlinu, lebo tá vôňa nevolá nič iné, len "zjedz ma". :)



Ďalší nákup sa uskutočnil na internete, konkrétne na stránke www.dermacol.sk. Ak by som si chcela z Dermacolu kúpiť 1 - 2 veci, riešila by som to v  drogérke, ja som však mala väčšie plány, preto web. A takto som sa vyhrala: sprchovací gél, telové mlieko a telový krém z kolekcie Aroma ritual Belgická čokoláda. Tá vôňa je neodolateľná, tak taká chcem byť po sprche aj ja. K tomu sa mi skvele hodí aj rúž  Lip Seduction v krásnom pomarančovom odtieni 04. Pre zdravo opálenú pleť som si objednala aj samoopaľovacie mlieko (mimochodom, to taktiež vonia po čokoláde a pomarančoch) a rukavicu na jeho jednoduchšie nanášanie na telo pre seba aj sestru. Na základe pozitívnych bloggerských ohlasov som do košíka prihodila pleťový krémik s výťažkami z morských rias Perfect base cream. O ňom sa čoskoro dočítate aj na tomto blogu.
Toto bola moja prvá "dermacolová" objednávka, preto ma veľmi potešilo zistenie, že ak nakúpim za viac ako 25 eur, budem mať poštovné zdarma a dokonca si za svoj nákup môžem vybrať jeden výrobok v plnej veľkosti zdarma. Vybrala som si spevňujúci krém na poprsie Enja Push-up. Na výber bola okrem neho, myslím, podkladová báza na oči. Objednávka bola vybavená veľmi rýchlo, myslím, že do dvoch dní a v balíčku som si našla aj pár vzoriek, ktoré potešili. Škoda len, že telový krém v dóze mi prišiel s poškodeným vrchnákom.


Druhú polovicu apríla som prenechala návšteve drogérie 101. Tam mi do košíka okamžite spadol rúž Color Whisper od Maybelline, ktorý som netrpezlivo očakávala (zbierka sa mi medzičasom rozrástla na 3 kusy). Hľadala som aj pekný svetlomodrý lak na nechty, ktorý som tentokrát našla v stojane Gabrielly Salvete. Natrafila som aj na príjemnú akciu, keď mi k BB-cream-u Nivea v drogérke pribalili môj najobľúbenejší odličovač očí, taktiež Nivea. Do oka mi pritom padlo niečo uhorkové. Bola to uhorková zlupovacia maska Freeman. A keďže ja uhorkovú vôňu v kozmetike veľmi môžem, bez váhania som ju brala.
Stále tvrdím, že najkrajším mejkapom ženy je krásny úsmev a krásny úsmev máme, len keď máme čisté a zdravé zúbky, obľúbená zubná pasta Sensodyne Pro namel išla so mnou domov tiež. Trojbalenie zubných kefiek Curaprox som si v ten deň kúpila u svojej dentálnej hygieničky.
Zo 101-ky som to mala len na skok do predajne Pupa, kde ma oslovil setík lakov na jednoduchú ombre manikúru, o ktorej píšem viac tu.


Som blázon do voňaviek. A tak akosi som to v apríli nezvládla... Toto všetko som si kúpila za fakt nemalé peniaze (Dior, Pure Poison Elixir; Dior, Hypnotic Poison Eau Sensuelle; Thierry Mugler, Alien Absolue; Thierry Mugler, Angel Sunessence; Gucci, Premiere). Hm, tie peniaze som ľutovala veľmi krátko. Čoskoro snáď prihodím aj fotku celej mojej voňavej zbierky.

Aj vám sa v apríli tak dobre nakupovalo?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára